ماسک خوب است. سوال بعدی؟

  • ۲۰:۰۵

کاکاشی سنسه یه چیزی میدونست که هشتصد قسمت ماسکشو در نیاورد دیگه! اصلا من میخوام بقیه عمرمو با ماسک سر کنم. حتی بعد کرونا. از اون ماسکای سفید که کشش میره پشت سر. اون سه تا خط سیبیل گربه مانند رو ماسکم خیلی قشنگتره، تا چونه و دهن و بینیم. حتی گونه هامم ارزش ماسک نزدن ندارن. 

ولی چشام...چشام مهمه. اصلا امکان نداره بری تو آیینه نگاه کنی و بگی:«واه! این چشم منه؟ من اونطوری تصورش کرده بودم.» ابرو هم بد نیست. اصلا من دوست دارم فقط یه جفت چشم و ابرو باشم که به یه گردن و بقیه بدن چسبیده. 

رفیقِ نیمه راه

بله بله ماسک خوبه :)

از این ماسکایی که روش طرح های انیمه ای داره ♥_♥

اره @_@
ماسک کانکی مثلا چند وقت پیش تو خیابون رو صورت یکی دیدم @_@
Violet JAron

لولوش هم زیر نقابش یه ماسک سیاه داره.

حالا اینو بیخیال.

گیسو کمند هجده سال توی برج قرنطینه بود و گاتل از قلمروی مادریش، که واقعا هم اسمش کروناست، دورش کرده بوده|:

جدی میگم اسم حکومتشون کروناست.

اهان اره...توی اینترنت توی این فن ارت های خفن دیده بودمش..
چقدر دوست دارم ببینمش :/ ولی فعلا خواهرم به دورورو گیر داده. 

تو سول ایتر هم یه شخصیت منفی داریم که اسمش کروناست@_@

nobody ..

منم دوست دارم فقط یه جفت چشم و ابرو باشم :)) آخ که بخدا عالی می‌شد اونطوری.

خیلی خیلی(نگاه ارزومند)
⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

کاکاشی هم مسخره کرده بود این همه قسمت انتظار داشتم یه صورت سوخته و درب و داغون ببینم ولی سوپر استاری بود واسه خودش

اصنا...
یکی از دلایلی که دوستدارم همه جای دنیا پوستر کیشیموتو...وانتد، دد اور الایو بزنم همینه. میدونی چند شب درگیر این بودم که چرا از نوزادی ماسک میزده این بچه؟
خود کیشیموتو اووقت گفت چون نینجاها مرموزن، ولی اگه برا همه ماسک بذارم نمیشه طراحبش کرد. پس فقط این ماسک دار شد -_-
Maglonya ~♡

حالا خوبه یه سری نیومدن بگن کاکاشی کرونا رو پیشگویی کرده بود ||||:

 

+منم چشمامو خیلی دوس دارم =^=

و وقتی ماسک میزنه آدم کل توجه ها روی چشمشه... و این خوبه چون فک میکنم باعث میشه چشما گنده تر و قشنگ تر دیده شن*-*

اوففف اونقدر جوک با این ماسک زدنش درست کردن تو کرونا :)

+اوره اوره 😃
گربه ...

ماسک کانکی باشه اشکال نداره همیشه ماسک می زنمD:

کاکاشی هم ماسک نمی زد که پیرهن یقه اسکی که میپوشید یقه شو وا می کرد:)) اگه اشتباه نکرده باشم. 

حرفی نیست اصلااااا...:)

سنپای...با این بند اخرت همه اعتقاداتم فرو ریخت @_@
عشق کتاب

وای !! ماسک کانکی باشه من میخواااام *-* کاکاشی هم ماسکشو بپوشی... ای خدا:) یه جفت چشم و ابرو، منم یهو فن ناروتو رو میزنم و یه عالمه میشم^^

(وی هنوز در دیدن ناروتو تازه کار است، لطفا صبور باشید:))

من مطمئنم ماسک کاکاشی خیلی بهتره. الکی که نیست....با اون ماسک شب تا صبح بجنگی. حتما جنس مخصوصی داره اوهوم :))


ای ناروتو رو شروع کردی؟ تبریک!!!!
[وی خوشحال شده، عنان از کف داده و عشق کتاب را در اغوشی خاتم ویزلیانه می فشارد(شایدم هاگریدانه؟اخه اندازه ام با هاگرید قابل مقایسه نیست!)]

mochi ^-^

نمیتونم ماسک بزنم:/نصفم میگیره حتی با اینکه چشمامو ترجیح میدم به بقیه صورتم ولی نیاز به نفس کشیدن دارم:/
منم ماسک ناناش موخواممممم شاید باید دست به کار بشم برای خودم بدوزمXD

اره این مشکل نفس کشیدن کارو خراب می کنه ولی تحمل می کنیم. اوهوم :)

D':
رفیقِ نیمه راه

اونکه ترسناک میشه :/

ولی خوبی ماسک اینه که لبخند زدن خندیدن و یا زبون درازی آدم معلوم نمیشه ^_^

@_@ آره...فکر کنم.

آخ آخ زبون درازی...البته بعضی وقتا هم اعصابت خورد میشه که مردم «نمی تونن» زبون درازی رو ببینم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan