برنج

  • ۱۳:۰۰

صدای ناگهانی چرق چرق از آشپزخانه آمد.

از جا پریدم.

 از لبه تیز میز، میلی متری جاخالی دادم.

باعث شد با کله روی زمین فرود بیایم.

مثل فنر روی پا برگشتم.

 داد زدم:«نسووووز!»

مثل برق توی آشپزخانه بودم.

با دیدن حباب های غول‌آسا نفسم را بیرون دادم.

«آخیش!»

«نسوختی.»

مهربانانه قاشق فلزی را توی برنج های شناور فرو کردم.

لبخند زدم.

 

پ.ن:بـــــالاخره!! هزاراان بار تشکر از نوبادی چان/سنپای که نفرین فونت منو باطل کرد... خودم تا آخر عمرر نمیتونستم!!

خداحافظ فونت توهاما! امیدوارم دیگه هیچوقت نبینمت! D:

(رقصان از پنل دور می شود و به حل تمرینات توان میپردازد.)

Sŧεℓℓą =]

من از گاز وحشت دارم! اصلا نمیتونم برم سمتش !!!

 

فونتت مبارکت باشه ! خیلی وقت بود منتظر بودم عوض کنی D:

وای منم خییلی میترسیدم! ولی مادر با مهربانی خشونت آمیز خاص خودشD: این ترسمو ریخت.

ممنون! تا سر حد مرگ داشت آزارم میداد... خدا رو شکر که درست شد @_@
آرتـــمیس -

چه فونت خوشگلی *-* منم از فونت استلا خسته شدم نمیتونم عوض کنم:/ 

ساحله :*)) منم دوست میدارمش!

هممم به اینجا سر بزن ببین کمکت میکنه. قالب من خودش یه مشکلی داشت... که نمیتونستم از این راه عوضش کنم. ولی شاید قالب تو سالم باشه.
آرتـــمیس -

آخه انگار قالب منم مشکل داره://

نوبادی میگفتش مشکل از نبود @font-family هست. یعنی باید یه همچین کدی تو body و یه سری قسمتا باشه، که نیست.
منم الان که دارم فکر میکنم، میبینم هروقت میخواستم عوض کنم تایتل هام عوض میشد، ولی متنا نه...

تاکی تاچیبانا

اینجارو!! به به! چه خبره! :)

D: بالاخرهه شد که بشه!!!
Sŧεℓℓą =]

اگه فقط تایتل ها فونتش ساحل میشده به خاطر این بوده که احتمالا تو قسمت تولید کد وبلاگ آسمانم ، یکان رو میزدی ، نه ؟ منم اول یکان زدم اینجوری شد ....

ولی بعدش به جای یکان ، تاهوما رو زدم درست شد !!

اون رو هم امتحان کردم... نشد.
𝒀𝒖𝒎𝒊𝒌𝒐 ツ ! ×

فونتت خیلی خوب شده*-*

 

ممنوون :))))
Nobody -

وای! منم همیشه یادم می ره که باید گاز رو خاموش کنم، و همیشه دقیقا یک چنین وضعیتی رو تحمل می کنم. هیچوقت هم نفهمیدم چرا به برنج التماس می کنم :))

پ.ن: خواهش می کنم*-*

فقط اون وقتایی که همه چی با یه لبخند ملیح تموم نمیشه... :/
پ.ن: (دوباره اشک شوق شوق و سپاس در چشمش جمع میشود)
free bird

سلام :).

چه حس خوبی داشت :) دلم خواست مثل اون برنج‌ها شناور می‌بودم و درحالیکه در یک شبهِ کوره‌ی بخار کرده و جوشان، به سقف خیره شدم، آروم آروم با قاشق فلزی همزده بشم D:

بعد از فرود سالمین دیگه؟ :D

(چهره‌ی وحشت‌زده)

(پاراگراف قبل هم آرامش قبل از طوفان بود D: ).

سلام :)
وای!
من خیلی وقتا شده که دلم بخواد ابر باشم، واسه خودم تو آسمون شناور باشم و بعد یه گوشه ای ناپدید بشم، ولی تا حالا حواسم نبود که برنجاهم چه زندگی خوبی دارن!

بله بله D: ممنون. فرود های بدتر ازینم داشتم!

Maglonya ~♡

وای هورااا*-*

هم برنج سالمه هم فونتت قشنگه*----*

تازه خودمم سالمم *-*
Violet J Aron ❀

امدم بزنم تو ذوقت:

آقا بالاخره یه نفر باید با فونت تاهوما می موند! دلم براش تنگ میشه خو! D:

D: بلاگستان هیچوقت بی توهاما نمیمونه، نسل جدید از راه میان، با فونت های توهاما و یکانشون...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan