این من هستم

  • ۲۰:۰۰

دعوت از سوی نوبادی.

من یک هکیکوموری معتاد اینترنت و چیپسم.

کتاب و انیمه خیلی خوانده و دیده ام.

از میانگین جهانی مفید بودن بالاترم.

نویسنده این وبلاگ و خواهر بزرگتر بارانم.

دعوت می کنم از مائوچان، اوتانا سنپای، عشق کتاب و لاجوردی

پست مرجع

صبا ...

جاالب بود:)

مرسی از دعوتت

=))
Moony :)

چیپس@_@

هلن انیمه ی سینمایی خوب داری بهم معرفی کنی؟

آره...چیپس@_@
همم...چالش هرزصد که نوشتمو خوندی؟ اونا خیلی خوب بودن. به جز اونا، سرود قلب و زمزمه قلب(اینا با هم فرق دارن) و میرای نو میرای هم قشنگن.
kata kh

خوشمان امد

^_^
Violet J Aron

بسیار هم عالی، جای من خالی!!

نمیدونم کجا. فقط میدونم جام خالیهD:

 

D:
این داستان:وایولت شاعر می شود
کریمه کریمی

موفق باشیـ خیلی هم عالی

:))
عشق کتاب

*فلش های پر از فیلم و چیپس هایش را پنهان می‌کند چرا که دختر کاغذی دیوانه است!(شرمنده خودت تو امضات تو بوک پیج گذاشتی=)  توصیف بهتری پیدا نکردم:) *

4 تا توصیفی که گذاشتی دقیقا اونایی بود که من تصور میکردم(سر تکان دادن) (عشق کتاب غیبگو است) البته به جز مورد چهارم قسمت دوم که کاملا مشخصه:)  البته یکم تغییر داده شده بود=) 

ممنونم از دعوتت=) 

هاه هاه! تازه...پیشنویس چالش اگه ببینمتون‌م رو ندیدی...نوشتم اگه تو و وایولت و نوبادی رو ببینم سرتونو گرم می کنم بعد لپتاپاتونو کش میرم و میرم تو پوشه کتاباتون...
خودمم حس کردم یه ذره عجیب بود اون مورد آخر...ولی لازم بود. خیلی مهمه.اوهوم!
خواهش :)
Nobody -

همم... عنوان رو که دیدم ذوق کردم :دی مرسی که نوشتی.

=)ممنون که دعوت کردی :))
زهرا یگانه

میشه درمورد گزینه ی سوم بیشتر توضیح بدی؟ کنجکاو شدم.
 

گزینه سوم...آهان. منظورم این بود اگه بدردبخور بودن همه آدما رو میانگینشو بدست بیاریم، مال من بیشتر میشه از اون عدد، و همین جای شکرگزاری داره که *اونقدرا* هم بدردنخور نیستم.
The UтaNa

Ah! 

به چالش کشیده شدم :)) 

یوش! گانباریماس!

 

الان یه چیزی شبیه به هیموتو تصورت می کنم :) با این تفاوت که اونه-چان هستی :)

گانباره سنپایی!!

وای هیموتو...یه زمانی مثل هیموتو بودم...خوردن و خوابیدن و بیست شدن! ولی الان...
خدایا چقدر دلم میخواست هیموتو باشم...

اونه چان‌ها هیچوقت نمی تونن با خیال راحت هیموتو باشن @_@ هیچوقت...
Violet J Aron

من تو لپ تاپ هیچی ندارم.

کامپیوترمم که نمیتونی کش بری:)))

بعد تازه حواس من با انیمه پرت نمیشهD:

نمیخوای اون چالش رو هم پست کنی؟ خیلی خوبه!

ای بابا!!
عیب نداره. من تسلیم نمیشمم!!!

نه...فکر کنم به سرزمین پیشنویس های مرده پیوست. ایده خوبی برای نوشتنش ندارم. چون..فکر نکنم بخوام کسی رو ببینم اصلا :)
free bird

و خواننده‌ی ورژن زیبای فارسی پرنده‌ی آبی :)

اونم هست D:
شکنجه کننده روح و جان مردم با صدای خالی!
هاتف

مرسی هلن عزیز که شرکت کردی . ازت یک دنیا ممنونم :)

اسمت وارد لیست شد:)

تشکر از شما برای این چالش خوب :)
Stella =]

فقط گزینه آخر ! @-@

=))
روناهی ^^

اگه بگم با خوندن آرشیوت از چند روز پیش کلی بهم خوش میگذره و کلی وجه اشتراک پیدا میکنم با من دوست میشی؟ :))))

 

یاد دوست شدن توی دبستان افتادم. چدر آسون و دوست داشتنی بود :(((

بله دوست میشم D::

دقیقا... الان که اینطوری گفتید واقعا دلم خواست اونجوری دوست شدن رو :)))) که مجبور نباشی بری اول مقدمه چینی کنی، آروم آروم کامنت بذاری برای یکی، حواست باشه زیاد خودمونی نشی، بعد آروم آروم دوست شدن...
سخته خیلی *-* 
تو دنیای واقعی حتی از اینم سخت تره :))))

ویرایش: وای دو تا پست آخرتون..
چقدر من بود :_)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan