hello shooting star

  • ۲۰:۳۱

دیشب و پریشب می گفتند باران شهابی است. پریشبش را نادیده گرفتم. وسط شهر بین همه این نورهای دزد آخر باران شهابی کجا بود؟ ولی دیشبش را نشستم. چون تو گروه گفته بودم دلم میخواهد بروم وسط بیابان زیر بارش شهاب و ستاره ها برقصم، آخرش جام شوکران بنوشم و پوشیده در لباس خواب ابریشمی سفید دراز بکشم و زیر شنهای سرد دفن شوم. حالا جام شوکران و لباس خواب ابریشمی در دسترس نیست، بالکن را که از آدم نگرفته اند.

پتو را پیچیدم دور خودم. نور تبلت را ته کم کرده بودم، صدای آهنگ پیچید توی گوشم. «Hello shooting star...Hello shotting star, again»

again! خوش به حالش. مگه چندبار شوتینگ استار رو می بینه؟

داشتم فکر می کردم اگه فرجی شد و نورهای نارنجی-سیاه شهر گذاشتند، و دیده من هم به جمالش روشن شد چه آرزویی بکنم. اولین فکر، همانی بود که هربار، زیر پتوی گلبافت شب می کردم.

و فهمیدم...

هیچکس نمی تونه زیر آسمونی که شهاب ها احتمالا دارند ازش می بارند آرزوی «تمام شدن» بکنه. حتی اگه نتونه اون شهاب‌ها رو ببینه.

غیرممکنه.

خب؟

کلیک

Hello, shooting-star
Hello, shooting-star again
I've been waiting for you
That girl who dreams
Is still right here, ah ah
Just like that day, ah ah

 

پ.ن:اسم یکی از اندینگای ناروتو هم شوتینگ استاره...

دوست دارن خیلی انگار....

سُولْوِیْگ 🌻

چه جمله قشنگی بود...

"هیچکس نمی تونه زیر آسمونی که شهاب ها احتمالا دارند ازش می بارند آرزوی «تمام شدن» بکنه. حتی اگه نتونه اون شهاب‌ها رو ببینه."

خیلی خوشم اومد.

+اگر دوست داشتی در جواب لبخند بذار، خودتو محدود نکن الکی. :دی

آره (لبخند گنده) از دیشب تو ذهنم بود منتظر بود بیاد تو پنلم...

+ سخت است...سخت! :دی
Moony :)

فکر کردم یه ربطی به آیم مد ات دیزنی داره

جامام شوکران؟

آیم مد ات دیزنی؟
چی هست؟ :)

آره. سقراط رو با نوشیدن جام شوکران(زهر) اعدام کردن...
مرگ آروم و راحتی بود. دوست داشتم.
Nobody -

چه آهنگ کاوایی ایییی! می ذارمش توی پلی لیستم با اجازه ت =) معنیش هم خیلی قشنگه ها! ای بابا. اصلا حتی آهنگای انیمه ها هم از آهنگای معمولی قشنگ ترن.

آره خیلی خوبه! انقدر خوندمش تو خونه که با اینکه خواهرم گوششم نداده یهو نصفه شب که هردو بیداریم میگه:هلو شوتینگ استار...
اندینگ اول کلاس آدمکشیه!

آره نقطه چینان@_@
(به یاد همه اندینگ و اوپنینگ های ناروتو و کیمیاگر تمام فلزی افتاده و پشتش می لرزد)
Violet J Aron

چرا من این آهنگ رو زودتر گوش نداده بودممممممم.

چون نداشتیش D:
Moony :)

یه آهنگه که تازگیا خیلی پرطرفدار شده یه تیکش فکر کنم یه همچین چیزی میگه:i had wishing on a shooting star

فکر کردم یه ربطی به اون داره

چه آهنگ عجیبی بود...@_@
(یک دقیقه تنفس)
سین دال

آخرش دیدیشون یا نه؟

 

 

منم دلم می خواد برم توی بیابون بارون شهاب رو تماشا کنم :)

البته شما خودتون از جامتون بنوشید من آب خالی رو ترجیح میدم :)

نه...حتی یدونه هم ندیدم. ولی...مهم همون حس «نمی‌خوام تموم بشم»ی بود که حس کردم :)

چرا؟ تعارف می کنید؟ :دی
mochi ^-^

همیشه عاشق ستاره ها هستم:)
یه مدت که بیرون توی حیاط میخوابیدم ستاره ها رو میدیدم:)
بعضی اوقات همین طوری برای خودم میگفتم اه این شهابه رو ولی هیچ شهاب سنگی نبود و من برای شهاب سنگی که نبود آرزو میکردم:)

قشنگن...
حتی اسمشونم قشنگه. به همه زبانی. پیول(کره ای)،استار، هُشی(ژاپنی)....
ستاره...

منم آخرش هیچ شهاب سنگی رو ندیدم...ولی یه ایده و کلی حس خوب گیرم اومد :)
استیو ‌‌

کسی که نمی تونه زیر آسمونی که شهاب ها احتمالا دارند ازش می بارند آرزوی تمام‌شدن بکنه، آرزوی تموم شدنش واقعیه؟ فکر کنم فقط از سر بی‌برنامگی و بی‌حوصلگیه، آرزوی تموم شدنی که واقعی باشه، مگه با این چیزا یه ذره هم می‌تونه محو بشه...

آرزوی تمام شدنش واقعیه، ولی اینطوری نیست که به خاطر شهاب سنگ «محو» بشه. فقط...خیلی ساده اون لحظه نمیتونی زیر آسمون شهابدار آرزوی تموم شدن بکنی. اینطوری نیست که میل به تموم شدنت از بین بره به خاطرشون....

استیو ‌‌

خب دیگه، اگه نمی‌تونی، پس معلومه اون‌قدرا هم مستحکم نبوده.

اون رویایی که هر لحظه بخوایش و همچین چیزایی نتونن تو آرزوت خللی وارد کنن، اونه که رویای همیشگی و محکمِ آدمه...

نمی‌دونم! به هر حال هرکسی هرچیزی، از جمله تموم‌شدن رو، تو یه سطح و لولِ مختلف می‌خواد.

ولی خب قشنگه :))) اگر وجود داشته باشه، دوست دارم ببینم چیه اون چیزی که بالاخره باعث می‌شه حتی اگه شده واسه یه لحظه، من هم نتونم آرزوی تموم‌شدن کنم.

راستش...اینطوری که میگید حس میکنم آرزوی تموم شدن چیز خوبیه که به اندازه کافی ندارمش!

حس خیلی قروقاطی ایه. مثل پژواک جمله «من نمیخوام بمیرم من نمیخوام بمیرم.» و غریزه آدم که دوست نداره تموم بشه....
Violet J Aron

واقعا هم چیزایی مثل نهنگ آبی و مومو واسه رمان فانتزی جالبن:) منظورم همون جنگ روانیه که باعث میشه طرف کامل عقلش رو از دست بده. میتونه موضوع جالبی باشه( نگاهی به ایده های ناقص و تار عنکبوت بسته ی تاج شکسته می کند و حرص می خورد و حرص می خورد)

 

 

امدم نگاه کنم ببین چی امد جلو چشمام:

https://www.google.com/search?q=%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF+%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C%DA%A9&rlz=1C1GCEA_enIR911IR911&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjamcKkkdLsAhX9QxUIHamLCo4Q_AUoAXoECCMQAw&biw=1920&bih=969#imgrc=6rGATwimcgURXM

 

D:

 

مرسی بابت اطلاعاتی که دادی. سر فرصت درستش میکنم:)))

 

پ.ن: سومین تلاش وایولت برای خرید آبشار یخ درحال انجام است. یه کتاب فروشی نوظهور توی شهرمون پیدا شده که ممکنه آّبشار یخ رو داشته باشه. دوتا کتابفروشی دیگه که نداشتن. امیدوارم این یکی داشته باشه چون شدیدا به یه دلخوشی تازه نیاز دارم. اونم از نوع کاغذیش!!

 

 

من ایده های ناقص و تار عنکبوت بسته اورسینه رو قفل کردم تو کشو که نگام دیگه بهشون نیافته. والا. مگه زندگی چند روزه هی خودمونو عذاب میدیم :|


D; مینی اد :دی

پ.ن:فکر...نکنم دیگه تو کتابفروشی ها پیدا بشه. مخصوصا تازه باز شده ها. من از سی بوک خریدم، همراه با یه سری کتاب دیگه. (قیمتاش به شکل جادویی پایینن)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan