#پروژه-نه-به-مانگکیو-شارینگان-ابدی

  • ۲۳:۲۵

هلن دیگر خوب نمی بیند اما

پیدا کرده یک چالش زیبا!

این چالشیه که در وبلاگ خانم فاطمه دیدم و خیلی خوب بود و به شدت چشمام بهشون نیاز داره، وگرنه به نقطه ای میرسم که دیگه مانگکیو شارینگان خواهرمم نمیتونه نجاتم بده!

 

 

پ.ن:شما هم امروز وبلاگا براتون کج و کوله باز شد و هی ارور داد؟ هرچی سعی کردم بایگانی بگیرم نشد...

یهو بیان(فا) نشه بدبخت بشیم!

آرتمیس ツ

منم انجامش می دم یه روزی =)

 

آره آره ! وقتی رو دکمه متخصصان و اهل قلم می زدم می زد خطای ۵۴۴ در اتصال به سرور میاورد و دو ساعت اینجوری بود تقریبا در حدی رو مخ بود که  واقعا داشتم می رفتم سمت ورد پرس : دی 

خدا نکنه *صلوات می فرستد* 

زود زود شروع کن. چشمهای ما در معرض خطر است!

من حرصم از این می گرفت که بک آپ گرفته نمیشد! آخرین بک آپی که من گرفتم مال خیلی وقت پیش بوده. کلی گنجینه ادبی نوشتم از اونموقع!!



فاطمه ‌‌‌‌

مانگکیو شارینگان چیه؟

 

آره بیان برا منم اذیت می‌کرد :/

اوه یادم ترجمه بذارم (کوبیدن به پیشانی)

خطر اسپویل ناروتو شیپودن:
تو دنیای ناروتو چشمها خیلی مهمن. شارینگان یه چشم جادویی قرمزه (کلیک) که نسخه قویترش مانگکیو شارینگانه. که البته کم کم باعث کوری میشه. حالا راه درمانش گذاشتن مانگکیو برادر یا خواهرت به جای چشم خودته.

:| **_**
mochi ^-^

من هیچ وقت نمیتونم این چالش رو انجام بدم..چون همه ی درسام توی لپ تاپه:/(وی دروغ میگوید ذره ای درس نمیخواد و همش دارد در بیان و فضاهای مختلف علافی میکند._.)
+آری بیان خیلی بد شده بود خداروشکر الان دیگه درست شد*^*

(وی دروغ نگو. عیب نداره درس نمیخوانی، ما هم نمیخوانیم، ولی باید بخوانیم دیگه بالاخره!)

+خداروشکر....
آرامش قبل از طوفان نباشه بدبخت شیم؟
Nobody -

من واقعا دوست دارم که انجام بدم اینو، ولی یه روزش می‌گه تا ۱۲ ظهر نرو سمت فضای مجازی... نمی‌شه که! یا مثلا امروز اصلا به صفحات مجازی سر نزن! که این احتمال رو به‌وجود می‌اره که صفر شم :| 

پ.ن: من دارم می‌ترسم دیگه کم کم. میهن بلاگ هم اول با همچین ارورهایی شروع کرد... هعی...

همون جوابم به وایولت...میشه عوض کرد بعضیاشون رو.

پ.ن:وای...نگو!!!
(نفس زدن) یه سال از زندگی من میپره اگه بپره. :||
Violet J Aron ❀

خیلی دوست دارم این چالش رو انجام بدم ولی به خاطر درسام نمیشه:(((

تازه مگه میشه تا دوازده ظهر نیام بیان!!!

 

 

@نوبادی

الان میهن رو دیدم. باورم نمیشه!! به دلیل نظرات اسپم سرورهاش ترکیده:/

اگه یه وقت وبامون ترکید کجا هم دیگه رو بیابیم اصلا؟

خب میشه یه ذره عوضش کنیم. مثلا از 12 به بعد نیایم.

بععع لههه   که میشه :)))))
Stella =]

من الان برم چشم پزشکی احتمالا بگه تو چطور میبینی دختر ؟ :/

 

+ آره بابا ! خطای 723 ! خطای 524 ! خطای کوفت ! خطای زهرمار :/

 

@ وایولت

نه آقا ! قبول نیست من تازه پیداتون کردم ×-×

منم =) 
بعضی وقتا شک میکنم مردم میدونن که من دارم سه تا میبینمشون/؟

+ :|
اصلا :||||||||||
راینر | ‌Rainer

پس چرا کاکاشی کور نشد!؟ =)

اون زیاد استفاده نمی کرد دیگه...=)
تازه اون یه چشم دیگم داشت...
Nobody -

عه؟ خب اگه اینطوری باشه که منم سعی می کنم انجام بدمش =)

پ.ن: آره دقیقا. بعد دیگه هیچ سرور دیگه ای هم نیست که بخواییم کوچ کنیم بهش. فقط وردپرس می مونه و سرورهای خارجی که چون فیلترن به درد نمیخورن...

@وایولت

وای آره :||| اگه می دونستیم سمت اسپم کامنت دادن نمی رفتیم :| تف.

ایشالا که سالم می مونه. :(

هوم هوم :)))

پ.ن:وای خدا! اینطوری بهش نگاه نکرده بودم... مجبوریم روی بیاریم به...تامبلر مثلا @_@؟

@وایولت
اگه هم نموند...خب اگه با همین آدرس و اسما بریم بلاگفا احتمالا پیدا بشیم...ولی خیلی چیزا از هم می گسله دیگه :(
تازه ما الان انتظارشو داریم. اون بیگ بنگ بلاگفا احتمالا خیلی دردناک بوده برای قربانیان...
Nobody -

پ.ن: آره :(( البته تامبلر از هر لحاظ خیلی خفنه ها! جز اینکه قالباش و کلا همه چیزش چپ چینه و فیلتره، مشکل دیگه ای نداره :دی (تازه از لحاظ قالب هم خیلیییی غنیه. یعنی کلا خفن ترین وبلاگ هارو داره.)

 

@وایولت

اوهوم...

واییی! آره. نگو اصلا! واقعا خوشحالم که جزو اون قربانیا نبودم.

فقط این مشکل فیلتر شکنش... و اینکه چقققدر کند باز میشن سایتای خارجی!
یه عکسم نمیتونی تو فوروم های خارجی آپلود کنی... چون اونا که پیکوفایل و بیان باکس و اینا که براشون باز نمیشه :|
Violet J Aron ❀

@نوبادی

هلن راست میگه نوبادی. اگه بیان خراب شد با همین آدرس وبلاگ بیان میریم بلاگفا و میتونیم پیدا بشیم...

 

عشق کتاب

چالش خوبیه=))

 

+من تازه به بیان عادت کردم! نمیخوام بره! نمیخوام! بعدشم اونجوری بشه دیگه خبری از هیچکدوم از همتون و افراد بیان ندارم:/ (لرزش)

ولی ایده خوبیه=) اگه بیانم اونجوری شد. من با آدرسای وبلاگتون توی بلاگفا پیداتون میکنم=))

آره :) خیلی خوب بوده تا حالا. (چشم عزیزش را نوزاش میکند)

+واقعا لرزش به توان 100... *__*

free bird

سلام :)

موفق باشی هلن چان D:

تشکر می کنم پرنده چان :)))
خودم و چشمهام هم امیدواریم که موفق باشیم. D:
Violet J Aron ❀

اینم زاپاس من:

ایها الناس توجه کنید!!

(سریع حرفش را می زند و پا به فرار می گذارد تا هلن به دلیل اسپم گردنش را نشکاند)

 

violetjaron.blogfa.com

چیزی شد این وب رو راه میندازم.

.

تصمیم گرفته شد. نمی کشمت ^_^
Maglonya ~♡

چه خوبه...

حالا انجامش بدم یا نه؟

تا حالا که برای من خوب بوده. بعضیاشونو یه ذره عوض باید بکنیم...مثلا اون 12 ظهر رو... ولی نیازمندیم بهش :)
آرتمیس ツ

@وایولت 

من بیان خراب شه یا می رم ورد پرس یا بلاگ اسکای ...بلاگفا خیلی رو مخه :| 

+جاواسکریپت گرفتی؟ D: 

 

+ نه از وبلاگ Crazyfriends.blog.ir آوردم کدشو... جاوا نمیخواد.
Violet J Aron ❀

@ آرتیمس

نمیدونم ولی من فعلا توی بلاگفا یکی ساختم. تا ببینم بعدا چجوری میشه:)

شاید اصلا بیان خراب نشد^^

 

جاوا اسکریپت؟ با منی؟

نه من که فعلا کاری نکردم. وب بلاگفام که کلا پوچ پوچه.

نه با من بود :)
و اینکه آقا اسپم نریز بلاکت میکنما!(چاقو)
Yumiko ツ ! ×

عجب چیز باحالیهD: 

دلم خواست از فردا شروع کنم! XD...

بله D;
Lee. NarXeS(:

یاد سه ماه تابستون که بی تکنولوژی فقط درس خوندم افتادم :|

خیلی سخت بود :|

اما دووم اوردم😂

سه ماهههه!
ارادتون رو تحصین میکنم... من که از پس همچین چیزی بر نمیام.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan