Troll

  • ۱۸:۰۲

مغز عزیزم.

اگه ممکنه فرستادن کامنت‌های اسپم، توهین آمیز، ناامید کننده و سمی رو تمومش کن.

اگه از تصمیمات زندگیم، اعتقاداتم و کلا من خوشت نمیاد، میتونی صفحه رو ببندی. مطمئن باش دلم برات تنگ نمیشه.

این آخرین اخطارمه. دفعه بعد، ریپورت و بلاک میشی.

فاطمه ‌‌‌‌

کاش واقعا این قابلیتو داشتیم مغزه رو چند ساعت بلاک کنیم :))

آره واقعا :| بین خودمون بمونه... تهدیدم توخالی بود :| نمیدونم دکمه بلاک کجاست...!
Violet J Aron ❀

واقعا هم:/

مغز خشن من، shut up!!

وای دکمه ی بلاک موقت رو پیدا کردم!!

پس سر!

اگه محکم بکوبی پس سرت بیهوش میشی یکم استراحت میکنی.

البته اگه مردی من دیه ات رو نمیدم  چون خودت خواستی مغزت رو بلاک کنی D:

خب چه کاریه میخوابم دیگه @_@ خطر مرگ هم نداره...

(یاد کارهای نکرده اش می افتد و لبخند خنگطوری میزند)
ام... نه همون روش تو بهتره.
فاطمه ‌‌‌‌

کامنت وایولت =)))

با این حرکت بلاک که هیچی، کلا knock out میشیم :))

D:
mochi ^-^

لطفا اگه کسی دکمه بلاک رو پیدا کرد به من هم بده!
ولی روش وایولت رو زیاد دوست ندرم خیلی خطرناکه._.

آره... *_*
Violet J Aron ❀

موچی@

من امروز زیادی بی اعصاب شدم. پست جدیدم رو ببین!

D:
درک می کنم قشنگ!! امتحان های میان ترم و ابرهای سیاه در راهند...
Stella =]

متاسفانه مغز این چیزا حالیش نمی شه :/

هععی.  مال منم نمیشه. گفتم که گفته باشم.
Moony :)

با مغزم مشکلی ندارم.این شبه وجدان ما رو بلاک کنید

تس:اگه منظورت منم که با هم از مغز تو نشات می گیرم اسکول جان

:/

اصلا باید لفت بدیم از بدنمون :| انگار همه اینجا آدمن به جز ما :|
Violet J Aron ❀

راستی اگه بخوای فقط بخوابی خواب میبینی و آخرش مغزت بلاک نمیشه. گفته باشما:)

 

بعضی وقتا هم دلم میخواد گزارش هرزنامه بدم D:

جالب اینجاست که سرورهای مغزمم پوکیده. موقع امتحان همش ارور 504 میده:/

و صد البته که بیان هم هنوز خوب نشده.

کلی :دی!!
آقای آبی

مثل من مغز من که الان نیم سوز شده، حرف گوش کن نبود. یه حلقه تکرار نوشته بود که هیچ جوره نمیشد از حلقه خارج شد، اینقدر این فرآیند فکر کردن و هرزفکری ادامه داد تا نیم سوز شد ولی دست برنداشته هنوز. فقط میگه نمیشه و من رو ناامید میکنه!

هوم :((

مغز نیم سوز شده مثل... آدم تو بستر مرگیه که هیچ کاری ازش بر نمیاد جز گله کردن از بی رحمی دنیا :/
آقای آبی

مشکل اینجاست مغز من. دقیقا برعسکه همش من رو مقصر میدونه، کمتر دیدم از دنیا و بی رحمیهاش گله کنه. حتی افراطی طرفداره اینه که دنیا فرصت داده ولی تو استفاده نکردی و فکر کنم حق باهاشه هوم... 

همه مغزا از بیرون از بیرحمی دنیا شکایت می کنن، ولی داخل حرفاشون با نیش و کنایه میگن که البته، بیشترش تقصیر خودته...
برای بعضیا هم مثل شما برعکسه...
هعی :(
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan