یک مبتلا به آرشیوکاوی

  • ۱۶:۴۸

یا:

داستانکهایی از قعر بلاگستان:

 

داستان اول:قهرمان

این پست جولیک

و این کامنت

و بعد این

و در آخر این

 

داستان دوم:معنی 

1

2

3

-*-*-*-

داستان سوم:توهم

1

2

-*-*-

داستان چهارم:کوارتت

کلیک

@_@ @_@

-*-*-*

داستان پنجم:من و من

کلیک

Moony :)

وای کوارتتتتتتتت.

منم امروز داشتم آرشیو سیاه چال رو می کاویدم

 

تئوری توطئه:فراری آرمینا سالمی است. 
چنج مای مایند.

سیاهچال؟ سیاهچال، این سیاهچال؟
وای من خیلی وقته میخوام برم بکاومش، نمیشه.

پ.ن:حالا که اومدی اینو بخون شاد بشو :دی
آرتـــمیس -

خیلی عقبی هلن چان من خیلی وقت پیش فهمیده بودم :دی 

وای خدایی؟ واقعا فراری آرمینا سالمیه؟
واهایی!!
آرتـــمیس -

آرره! منم خیلی اتفاقی داشتم تو پیوند های روزانه جولیک می گشتم رسیدم به یه پست : روزنوشت به مامان ، تو فراری...

بعد رو صفحه اول وبلاگ کلیک کردم:

@_@...

@_@...

@_@......

بعد هم شروع به شخم زدن آرشیو کردم! خیلییی قشنگ می نویسه! خیلی جاها هم به کتابش اشاره میکنه و به قول عشق کتاب خیلی قشنگه که آرمینا سالمی هم وبلاگ نویس بوده و کتابش چاپ شده...*اشک ریختن و خیره شدن به افق* 

میشه لینکش رو بدی؟
آرتـــمیس -

لینک چیو؟*-*

لینک وبلاگ رو؟
آرتـــمیس -

کدوم وبلاگ رو؟D:

لینک وبلاگ آرمیناسالمی؟ ._.

آرتـــمیس -

وبلاگش همون سیاهچال عه دیگه! 

وای خدا!
وای وای وای خدا!
وااااییی خدایااا!!!!
من... من فکر کردم... من...
وای!


(گم شدن تو راه افق)
Nobody -

وای آرههههه منم از وبلاگ آرتمیس آرمینا سالمی رو پیدا کردم. یه ماهه دارم آرشیو می خونم و هر پستش از اون یکی فشنگ تره T.T بعد از خوندن و دیدن وبلاگش دیگه نتونستم به خودم بگم بلاگر...

باورم نمیشه! همتون میدونستید ._.
من خیلی وقته سیاهچال تو لیست آرشیوایی که باید بخونمه... ولی هررربار نخوندم! و نمیدونستم!
وای!!
Lee. NarXeS(:

منم امروز داشتم ارشیو به رنگ رویا ، نفش اهسته، نیکولای ابی و جولیک رو شخم میزدم -__-

من دو وبلاگ اولی رو نمیشناختم! برم که بخونمشون :))
گربه ...

احساس می کنم بین همه فقط من اونهمه تنبل و همیشه خسته م که هیچوقت شخم نمیزنم جایی رو:| اه باید برم شخم زدن یاد بگیرم چه وبلاگهای خوبی این وسط آشنا شدم:)

اگه خواستی جولیک رو بخونی کامنتاشم بخون D: من کلی چیزجالب دارم کشف میکنم توش.
تازه بلاگردون هم یه بخشی اضافه کرده تو ستون سمت چپش وبلاگای خیلی خوب داره!
Violet J Aron ❀

نترس هلن، وایولت این جاست و امده خبر بده اون هم چیزی درمورد وبلاگ سیاهچال و این که نویسنده اش یه فانتزی نویس ایرانیه چیزی نمیدونسته:(

با هم شروع میکنیم به خوندن آرشیو.  عیب نداره عیب نداره:(((

خب پس فقط من نبودم @_@
وای من هنوز یه پستم نخوندممم

بریم برم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan