My darling time

  • ۱۶:۴۹

I lost you. again and again. Over and over. Each time was more painful that the last. Each time I couldn't believe that you really are gone. I cried, I cried so hard over my loss, face burried in pillow I SOBBED! 

But you know, from now on, I refuse to let you go. I'll try, I'll be better just for you...

You know I always run to you, my darling Time.

So, please, don't leave me behind anymore.

Yours,

me.

𝗔𝘆𝗮𝗺𝗲 ♡~

* نوازش شدن قلب آیامه * 

*بغل استخوان شکن کردن آیامه* .
Violet J Aron ❀

 

واوووووو. میترسم کم کم وبت کلا انگلیسی بشه نتونم بخونم. ولی انگلیسی نوشتنت چقدر کیوته ها!!!! اصلا جمله های خوشگل احساسی.... آخ هارتم!

 

 

پ.ن: یه تاریخ انتشار جدید واسه شاهکش ارائه شده.. 8 جولای مصادف با 17 تیر. (اگه اشتباه نکنم)

من که دیگه برام مهم نیست اصلا... لابد بازم الکیه :////

 

ولی اگه بیاد تا قبل از ترجمه شدنش همه چی رو واسه خودم اسپویل میکنم ^__^

 

"وایولت بی قرار"

😅 نه فکر نکنم دیگه توان اینجا انگلیسی نوشتنو داشته باشم... 
ولی به قول تو.. انگلیسی یه جوری کیوته! یعنی نمیشه این حسو به فارسی منتقل کرد!
D: 


پ.ن: ای بابا :/ 
من امیدوارم. به قول گربه-سنپای(پاک کردن اشک) امیدواری شغل خیلی خوبیه. واسه خودت میشینی و منتظر میمونی همه چی درست شه.
هعی. ولی شاید دیگه اینبار بیاد. حتما خیلی بار رو دوششه :_)

ووهو اگه بیاد منم قولم رو به خود میشکنم و همون انگلییس میخونمش! احتمالا قراره خیلی سخت باشه :_) چون من حتی فن فیکاشم انگلیسی نمیفهمم از بس کلمه عجیب داره. 
مثلا سمپاتی sympathy من کلا یه جور دیگه میخوندمش!! یا همین kvothe من خیلی باهاش مشکل دارم /(-_-)\

*سندورم وایولت بی قرار*

اوه راستی وایولت... اینجا رو دیدی؟ الان بحث نوشتن کتاب شد یادم افتاد. :)
Violet J Aron ❀

من با خوندن کواث مشکلی ندارم :))

املای کوئوث درسته. ولی تلفظ ث سخته کلا! کواث یا کوات هم فقط واسه قشنگیه. وگرنه اصلش همون کوئوثه.

اگه کوآث بود خوشگل تر می شد. من اول این جوری میخوندمش. بهد که فهمیدم باید با  ُ تلفظ بشه قلبم شیکست!!

 

وای اره دیدمش :)))

خیلی حس خفن انگیزناکی داره... از کجا به کجا رسید!!!

 

ولی خودمونیما... اون پول هتل حیف بود :////


آهان راستی منم وقتی فکر میکنم دارم توی نوشتن پیشرفت میکنم بعد یه مدت میفهمم توهم زدم :)))

من ترجیح میدم فقط به اسمش فکر کنم که فقط بدونم اسم اونه. به زبون اوردنش لازم نیست *-*

فکر کردن به زندگیشم حتی شگفت انگیزه. اصلا دیدی...یه سری نویسنده ها زندگب زیبایی دارن و نوشتن متوسط، بعضیا کتابای عالی دارن و زندگی متوسط. رولینگ هردو رو باهم دارهه! اونم در حد خیییلی زیاد. 

چند ده برابر اون پول بهش برگشت دیگه -_^ 

همه ما در توهم خودمون زندگی میکنیم o-o
Violet J Aron ❀

رولینگ جزء پولدارترین و تاثیرگذارترین زنان دنیاست دیگه :))))

خوش بحالش واقعا. کاشکی رولینگ و راتفوس استادم می شدن.

به نظر من تاثیرگذارترین آدم روی ادبیات فانتزی و غیرفانتزی نسل جدیده. میدونی چند نفر به خاطر هری پاتر به خوندن و نوشتن علاقه مند شدن!!
وای که من چقدر سر کلاس ریاضی درباره این خیالبافی نکردم.
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan