داستان ِ ترسناک ِکوتاه

  • ۱۶:۴۶

وقتی میری سراغ وبلاگای بعدکنکوریا تو لیست دنبال‌شده‌هات برای عرض تبریک و میبینی بعضیاشون غیب شدن 🙃.

  • ۲۲۱
شی‍ ‍فته

کی؟'-'

سین دال مثلا =)
Cloudia Hirai

@شیفته 

"-"؟؟

=))
سُولْوِیْگ 🌻

وقتی قبلش می‌ری براشون آرزوی موفقیت کنی و می‌بینی نیستن کلا. =)

=)) دردناکه. خیلی.
Nobody -

این‌که بی سر و صدا می‌رن؛ واقعا قلبم رو می‌فشره.

آره =) مخصوصا وقتی فکرمی کنی که تو اون لحظه فکر می کردن هیچکی به یادشون نیست...
مونی :)

یا میری توی پستای بعد کنکور و می بینی گفتن گند زدن:(:)

:):
سین دال

همین که الان میشنون یکی به فکرشچن بوده خودش خیلی حس خوبیه...

هعیی... :_)

خودمم تعجب می کنم چطور انقدر طول کشید بفهمم حذف کردی...
باید از کامنتهای خارج از پنل شک می کردم... ولی فکر کردم مثلا رمز وبلاگو دادی یکی که خودت نیای و تمرکز کنی... اصلا فکر نکردم کلا پاک کردی!!

چرا آخه...؟ 
mochi ^-^

وقتی میری با دوستت سلام علیک کنی ولی هر چی تمام وبلاگا رو بالا پایین میکنی وبلاگشو نمیبینی:(:

دقیقا. دقیقا دقیقا همین.
جهانِ هیچ

راستی سین دال چی شده وبش؟؟؟

گم و گور شده از تو لیست دنبال شده ها..

یا پاک شده، یا...
یه احتمال فسقلیم هست که عوض کرده باشه آدرس رو؟؟
سَمَر ‌‌

هعی:(:

 

راستی سین دال حذف نکرده ها، حالا نمیدونم حدسم درسته یا نه..!


+درست بود:))

:(:

آره.. الان دیدمش :) حدس منم همینه.
امیر +

دقیقا منم می‌خواستم روز قبل کنکورشون برم وبلاگشون براشون آرزوی موفقیت کنم ولی دیدم که آدرس وبلاگشون نیست ...

 

البته وبلاگ جدید زدن گویا :)))



بلهه... منم متوجه شدم !
(: NarXeS

سین دال همونه که از عصر دایناسور‌ها به جا مونده؟ @-@

اینطور به نظر میاد D":
Violet J Aron ❀

من تازه فهمدیم سین دال وبش رو حذفیده!! وای

نحذفیده که... عوضش کرده
مخیک همون سین داله 
Violet J Aron ❀

هان؟؟؟؟

جدیییی؟!!!!!!

به من یه کامنت خصوصی داد. بعد من ازش پرسیدم اولین باره که واسم کامنت میذاری؛ جوابم نداد :/

 

اصلا فکرشو نمیکردم.

خداروشکر که سنپایمون نرفته :)))

 

 

راستی! دلم قالب قهوه‌ای سفید میخواد :(

آررره!

منم اول که اسمشو ندیدم تو لیست دنبال شپه ها وحشت کردم... ولی بعد که دیدم با یه ادرس دیگست شاد گشتم :*)

وایی منم قالب سیاه سفید روح مانند میخواد :-(
ولی حسش نیست... 
Violet J Aron ❀

من قالب عوض کردم :))

نمیدونم چرا هروقت دلم میگیره به جون قالب میفتم XD 

ولی حسش نیست نظرات رو جواب بدم.🤣🤣

 

 

 

 

 

 

واهایهاحزبهادیهادهخابزدر

خیلی زیبا شده خودااا :__))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan