Help will always be given at Hogwarts

  • ۱۲:۲۷

اگه چیزی باشه که از این دوران پلید یاد گرفته باشم، اینه: کمک بخواید.

هممون داشتیمش. مطمئنم هممون داشتیم اون شبهایی که نمیتونی تا صبح بخوابی، ترس از آینده و گذشته سایه میندازه و تو فقط نمیتونی، نمیتونی نفس بکشی. اون نقطه ای که فکر می کنی تنهایی.

نیستی. باور کنید، هیچکس تنها نیست.

همه یکی رو دارن. همکلاسی‌ها، دوست‌های مجازی، خانواده. اگه نداشتن انسان نبودن، چون متاسفانه همونطوری که میدونید انسان موجودی اجتماعی است.

من هم از این نقاط عبور کردم. به نقطه ای رسیدم که با خودم گفتم:«خب، ببین این دیگه تهشه. فقط خودتی و خودت. خودت باید تصمیم بگیری، خودت باید خودتو آروم کنی. خودتو جمع کنی. ادامه بدی.» 

و در همین حال رفتم تو آشپزخونه و مامانم با لبخند گفته:«الکی به خودت فشار نیار. یه چیزی میشه دیگه.» و همون لبخند کمیاب... همون جوک‌هایی که بعدا درباره دنیا و حواسِ پرت خدا ساختیم همه چیزو یکی دو درجه روشن‌تر کرده.

شده با همین حس و حال واتساپ و گروه خالیمونو باز کنم و از تنهایی توش یه نقطه بفرستم، و در عرض چند دقیقه همه تحلیل‌های پانزده خطیشون راجب اون نقطه رو به عرض و سمع و بصر برسونن و بحث راه بیافته و آخرش... آخرش خسته و خالی باشم، ولی تنها نه.

شده وقتی تو رو تخت به سقف خیره شدم و تنها کار مفیدم شماردن نفسام بوده، باران تبلت به دست بدون هیچ حرفی بیاد خودشو بهم بچسبونه و دکمه پلی قسمت nام فصل n اتک آن تایتان رو بزنه.

شده وبلاگ رو باز کنم و ببینم چندتا صورت فلکی! روشن شده به جای ستاره. شده حرفایی که میزنن حرفای من باشه.

 

راستش... تا حالا نشده از ته مرداب تنهایی برم پی‌وی یه دوستی، یا خصوصی یکی از بچه‌های اینجا و اونجا کمک بخوام. هر کمکی که تا حالا بهم شده به خاطر حواس جمعی بقیه بوده(که واقعا نمیدونم چی کار کردم که لیاقتشو دارم.)

ولی let's do that too!

بیاید کمک بخوایم. بیاید مشکلاتمونو با آدم‌های قابل اعتماد تقسیم کنیم. آدم‌ها کمک میکنن. آدما دوست دارن کمک کنن.

این دوران... این نسل... واقعا زمان خوبی برای lone wolf بودن نیست. 

بیاید کمک بخوایم، چون تو هاگوارتز کمک همیشه میرسه.

یاس ارغوانی

میدونی اینقدر سوء استفاده شده از درد و دل کردن و راز گفتن که آدما کمتر میتونن به نزدیک ترین کسا نگرانی هاشون رو بگند. و هم اینکه آدما خودشون غرق ناراحتی اند و میگی بهتره  خودم تحمل کنم تا به نگرانی های کس دیگه افزون کنم:)

دقیقا دقیقا.
یا مشکل اعتماد نداشتنه... یا دوست داشتن زیاد. با خودت میگی حالا که چی...
ولی اگه کمک بخوای، در عوض اونام از تو کمک میخوان دیگه نه؟ اینطوری همه خوشحالتر میشن. در طولانی مدت بهتره :)
.~Mikaya ~.

میدونی، راستش برای خیلیا اینطوری جا افتاده که اگه کمک بخوان، غرورشونو زیر پا میزارن یا همچین چیزی؛ ولی راستش اون یه جورایی کمک خواستن از کسیه که همون بهتر حتی باهاش حرف هم نزنی؛ وگرنه اگه آدم درستش باشه، چرا کمک نخوایم ازش ؟ :) 

 

+ میدونستی خیلی مود مینویسی ؟ :_)

اوهوم... و به یه نقطه ای میرسه که مسئله غرور نیست. مسئله.. نتونسته نتونستن.

+ نمیدونم چی جواب بدم... مثلا... مود میخونی؟ D:
Violet J Aron ❀

🥲🥲🥲🥲

برام چندتا مستطیل سیاه اومده XD
Maglonya ~♡

ریچل هالیس هم توی شرمنده نباش دختر قشنگ یه فصل رو به همین موضوع اختصاص داده بود... که کمک خواستن یه چیز خوبه و می‌تونه همه چیزو بهتر کنه و حتما کسایی هستن که کمکت کنن(": ...

در کل زیبا نوشته بودی، خوشم اومد^^

 

 

+انتخاب رشته چی شد؟ D:

*جوری که انتخاب رشته ی دانشگاه خودم از رنگ گردن بهم نزدیک تره*

اصلا از خوندن اون کتاب هیچی یادم نمیاد *-*
داشتم سر کلاس عربی میخوندمش... بعد معلم دید اومد ازم گرفت. هرچی خونده بودم پرید *-*


+ هعی... مائوچان
یه مرحله ای رسیدم که هرکی اینو ازم میپرسه میخوام سرمو بکوبم به دیوار. حکم رتبه کنکورو داره...
هر ثانیه هم جوابی که به یکی میدم با نفر بعدی فرق داره  :_)
*بغل
سَمَر ‌‌

چرا اینقدر مود؟

 

«پسرک پرسید: شجاعانه ترین حرفی که تا حالا زدی چی بوده؟ اسب گفت: کمک.»

-پسرک، موش کور، روباه و اسب

 

همین.

وای...
عجیب دیالوگی بود : )
mochi ^-^

این دقیقا کاری بود که دیروز انجام دادم..از دوستم کمک خواستم..و کمکم کرد:)..

واقعا بعضی وقتا کمک از دیگران میخوای ولی بهت کمک نمیکنن‌‌..اما بعضیا در هر شرایطی دستتو میگیرن و کمکت میکنن

دیدی چه حس خوبی داره؟ :) اصلا... انگار تو بهشتی و عسل لا به لای پاهای برهنه ات روانه. انگار همه چی قراره از این به بعد درست پیش بره...
Nobody -

تو هاگوارتز همیشه کمک می‌رسه :))))

...برای کسایی که طالبش هستن :))
آیســــ ـــان

وای این دیالوگ:_)

یکی این... یکی اونیکی. «شادی میتونه پیدا بشه، حتی در تاریک ترین زمان ها... فقط اگه یکی یادش باشه که برقو روشن کنه :)»
هانی هستم

و این کمک خواستن و حرف زدن انقدر مقوله‌ی مهمیه که شعار چند سال پیش روز جهانی سلامت « افسردگی : بیا حرف بزنیم » بود.

برم بقیه ی شعاراشو پیدا کنم :)
Violet J Aron ❀

وای اونا ایموجی بودن XD 

همون ایموجی لبخند با یه قطره‌ی اشک :)))

 

 

کلا این اواخر پست‌ها همه مودن :)

آهان بله...!

:) (چه بگویم؟ *_* یه دو نقطه پرانتز میذارم... آره این حلش میکنه!)

راستی راستی... جواباتون اومد...؟ :"

یاس ارغوانی

اگر حجس اعتماد دوطرفه بشه خیلی خوب میشه :)

خیلی.... و این فقط با اعتماد کردن و مورد اعتماد بودن کم کم به دست میاد. نمیشه بشینی اعتماد درست بشه که :)
چوی زینب دمدمی

کامنت یاس ارغوانی حرف دل منه:))

 

و وای!حتما یه بار دیگه کتابای ریچل هالیسو بخون*__*از معدود کتابای روانشناسیه که بنظرم فوق العاده تاثیر گذاره👌

کتاب خوندن سرکلاس عربی😂😂😂خب...من که هیچ وقت نمیتونم جایی که کوچیکترین صدایی هست کتاب بخونم!

:)

آره.. باید حتما بخونم. حیف که مال خودم نبود اصن کتابه :_) ببینم کسی داره دوباره قرض بگیرم...
اوه اوه من تو عروسیم کتاب خوندم D:: یه ذره عجیب غریبه.. ولی کیف میده!
__PARNIAN __

هلن: باور کنید، هیچکس تنها نیست.

مغز من: همراه اول

 

وایییی XD
اگه پستم جسم داشت الان تو قبرش می لرزید XD
شی‍ ‍فته

فقط به خاطر تایتل پستو خوندم، چون هاگوارتز داشتD: 

و اینکه... توی گپ ما وقتی نقطه میفرسته یکی، یعنی یا نتش قطع و وصله، داره چک میکنه چقد طول میکشه پیامش بره یا تازه نت خریده میخواد ببینه وصل شده یا نه:/ 

خلاصه اینا برا ما جواب نیس، آره XD 

یاهاها اصلا به همین دلیل گذاشتمش تو تایتل D: وگرنه میخواستم بذارم ASK HELP!
آخ آره ماهم تو شاد میخواستیم پیاما برامون بیاد نقطه میفرستادیم... الان هرکی نقطه میفرستاده خاطرات شیرین زنده میشن D:
چوی زینب دمدمی

نهههه عروسی کاملا قابل درکه.میدونم سر وصداست...ولی من حاضرم هرجور شده حواسمو از اون جمع پرت کنم:///

طاقچه داره همشونو!

مخصوصا وقتی عروسی ناشناست آدم غریبه XD
اوه.. پس باید برم بعدا بخونم اگه وقت شد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan