صاحب این وبلاگ تازه بدنیا آمده است!

  • ۰۰:۴۳

همیشه به شددت دلم میخواست وسط بهار بدنیا بیام، که شب تولد بتونم برم تو بالکن با آهنگی دلنشین و فکر یار، به ستاره ها نگاه کنم و هوای بارونی رو نفس بکشم...

و بالاخره امشب این سناریو محقق شد!

جالبیش اینه که خسته تر از اونم که حتی بخوام پست تولد بنویسم یا تا صبح با خودم خلوت کنم یا از اینجور کارا. نه خسته ی بد، خدا رو شکر. یه خستگی خوب. 

امسال پر بالا پایین بود. حوصله ندارم برم وبلاگو بخونم ببینم چه بالاپایین هایی... و یادمم نمیاد. ولی میخوام برای یه سال دیگه فرصت خدا رو شکر کنم. برای تاریکی هایی که روشن میشن.

میخوام خدا رو شکر کنم، چون با اینکه بنده‌ی بدردنخور و مادی‌نگر و ناشکری بودم(و هستم. و خواهم بود. و اصلا هم قصد ندارم خودمو تصحیح کنم)، بهم فرصت یه سال دیگه زندگی رو داد. که بهم چیزهای جدید یاد داد.. حتی با اینکه خیلی وقتا فرآیند یادگیری زیاد خوشایند نبود.

دیگه... دیگه نمیدونم چی میخوام بگم. شاید فردا اومدم پستو کامل کردم.

شبتون به خیر :)

  • ۲۸۱
.. میخک..

تولدت مبارک جانا :)

ام... تاریخ تولدتو ازت نپرسیده بودم یا اونقد استرس داشتم امروز یادم رفت؟ به هر حال :)

۱۰ مرداد. یادم میمونه. روز نسبتا خوبیه برام :)

ایشالا صد سال شاد و خندون کنار اونایی که دوستشون داری زندگی کنی :)😘😘😘

فکر کنم نپرسیده بودی D:
چه خوب :) ده مرداد برای منم روز خوبی شد اتفاقا!
مرسیی مرسی میخک سان !
Cloudia Hirai

سلام هلنی+_+ هپی برثدی +_+

ممنووون کلودیاچان!
آیســــ ـــان

تولدت کلی کلی مبارک:_)

کلی کلی مرسی :*))
Alex Ai

تولدت مبارک *-*

ممنوون!
اَنجُمَنِ بَیان

ما که نفمیدیم چی شد اما باشه 

وای ببخشید 😅 یه ذره مبهمو اینا شد واقعا..
مهدی ­­­­

تولدت مبارک!

ممنون:)))!
سَمَر ‌‌

تبریک3>

و ممنون که هلن پراسپروی بزهس بیان شدی تا من با ستاره‌هات ذوق کنم.

و خیلی چیزای دیگه.

تشکر!
وای :_)) 3≥ زیادم ستاره های قابلی نیستن :__)
زهرا یگانه

ولی میخوام برای یه سال دیگه فرصت خدا رو شکر کنم. برای تاریکی هایی که روشن میشن.

چه دعای مناسب حال و فوق العاده ای، میشه من هم در این دعا شریک باشم؟

زاد روزت مبارک باشه هلن چان، امیدوارم امسال انیمه های بیشتری ببینی و نکات طلایی ازشون یاد بگیری و برای ما هم بنویسی. 

بیا این هم هدیه ت: کلیک

 

خواهش می کنم... قابل شما رو نداره! دعا برای همه است!
 
واقعا ممنونم! منم امیدوارم به برکت این روز مبارک (:دی) شما هم کلی انیمه خوب و نکته زیبا و خوبی به تورتون بخوره!

وای وای ممنون! من اصن فکر نمی کردم... این اوپنینگ به این سادگی انقدر معنیش قشنگ باشه *__*
وای تازه تو ویدیوهای مرتبط بقیه اوپنینگا هم هستن :__)))!!!! ممنون!
Nobody -

واهای هلن-چان! تولدت مبارک :))))

خیلی خوشحالم که این‌جایی. یه دوست و نویسنده‌ی خیلی خفنی، و می‌دونم که خواهی بود. :)

ممنوون سنپای!
من خوشحال ترم که اینجام :) و انقدر دوست و سنپای های خوب و خفن دارم که میتونم ازشون خفنی بیاموزم!
مونی :)

تفلدت مممبااااررررک

تفلدت مباااررررک

با ریتم خوانده شود

با ریتم خوانده شد!
ممنونم D':
free bird

سلام هلن‌ چان :)).

تولدت مبارک! شاد و سلامت باشی :)).

ممنون پرنده سان:)))))) شما هم همچنین!
فاطمه ‌‌‌‌

تولدت مبارک باشه هلن عزیز❤🎈 :)

ممنونن فاطمه-سان! :))))
سُولْوِیْگ 🌻

تولدت مبارک باشه! امیدوارم یه سال خیلی باحال در پیش‌رو داشته باشی! *-*

اینو قبلا هم بهت گفته‌م، مردادی بودن سعادتیه‌ که نصیب هرکسی نمی‌شه. :دیی

بارون هم که داشت امسال، دیگه چی می‌خواد آدم از خدا؟ :دی

ممنوننن سولویگ سنپای :)))!

وای آره یادمه D: 
اتفاقا یادمم هست که بعدش گفتم تولدت پیشاپیش مبارک چون عمرا تا شونزدهم یادم بمونه .

هیچی! حقیقتا هیچی D: !
artemis -

واهای هلن تولد کلی مبارک *-*

تولدت دو روز قبل استلا عه :دی 

ممنونن آرتمیس چان D::!
وای آره! یه طور محوی یادمه استلا مردادی بود *__*
چه شگفت انگیز D: همه خوبا مردادی ایم 
.
(: NarXeS

تولدت مبارک هلن چان*-*♡

امیدوارم امسالت اونقدر خوب باشه که به یادت بمونه و لازم نباشه برای به یاد آوردنش آرشیوتو بخونی :")

ممنونن:)))!!
وای... چه آرزوی خوب و دقیق و مفیدی D: تشکر!
Mikaya –‌

تولدت مبارک هلن عزیز =) 

امیدوارم این سال زندگیت خیلی بهتر از سال قبل پیش بره

ممنونمم انولا(ماکایا؟)چان :)))!!
همچنینن!

.
🎼 کالیستا

تولدت خیلییییی مباااارک ^-^💙

متشکرمم D::!
ویلی ونکای خسته ッ

تولدت مبارک هلن گنجشکی😝✨💫💫💫

به قول یکی از فرشته ها : تمام خوشی هایی که باعث میشن یه لبخند یهویی بزنی رو برات آرزو میکنم

ممنونن تایرد ویلو! (تا حالا دقت کردی ویلی رو میشه به ویلو = درخت بید شبیه خوند؟ درخت خیلی رویایی و هنری‌ایه :")))
چه قدر... قشنگ.
pa ri

تولدتون مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

ایشالا تا موقعی که من بگم زنده باشید D: (وی 10000 سال در ذهنش دارد باز ببینیم چی میشه...)

نانای نااایییییی

 

 

 

چرا این انجمن بیانه همه جا هست :/ به همه هم تیکه می ندازه؟:"|

مممنوووونننننن!!!!!!!
وای متشکرم D::: فقط تو رو خدا رحم داشته باش... من فکر نکنم بتونم چند صد سال کمردرد و پا درد و آرتروز و انواع بیماری های ناشناخته رو تحمل کنم :_))


همم... شاید دنبال جمع آوری دنبال کننده باشن.
زیاد.. تیکه نبود انگار. یا شایدم من نگرفتمش... :"
اَنجُمَنِ بَیان

اشکال نداره 

حالا با یه پست تر و تمیز و شرح حال وقایع روز تولدت، این ابهامو جبران کن ⚘

بله... تلاشمو میکنم ":)
aramm 0_0

تولدت مبارکککک*برف شادییی*

مممنووون! (به زور بغل کردن)
اَنجُمَنِ بَیان

خیلی ام مچکر شما 😌

Maglonya ~♡

دیر که نرسیدم؟"-"

تولدت مبارک*-*

قهرمانا دیر میرسن D:::
ممنون!!!
.
𝓪𝓾𝓻𝓸𝓻𝓪 𝓬𝓱𝓪𝓷

تولدت مبارک هلن-سان *----*💕

مرسی که به دنیا امدی و با حضورت بیان رو درخشان کردی

اینکه روز تولدت بارون بیاد مثل اینه که طبیعتم بخواد بهت یه هدیه ای بده و ابراز خوشحالی کنه نه D;? 

ممنونن آرورا چان!!
وای ... هازوکاشی 3>.

آره... این بهترین هدیه ای بود که میشد آدم بگیره : )
هرچند یه ذره عجیبه این طوفانا... وسط مرداد برای طبیعت نگرانم. :/
روناهی ^^

تولدت کلی مبارک ^^

امیدوارم امسال برات پر اتفاقای جذاب و خفن باشه؛)

 

بابت تاخیر معذرت 

خیلیی ممنونم!!
شما هم همینطور :))!!

نه خواهش می کنم *-* 
هانی هستم

به‌به‌ زادروزتون به شادی و خجستگی

ممنونمم:)!!
Violet J Aron ❀

عهههههه 

همش میگفتم تولد هلن چه روزیه! یادم رفته بود ازت بپرسم!

 

مبارکه آجی کوچولو XD

کادو چی میخوای؟ :)))

مرسییی وایولت-نه‌چان XD!!! .
شما که خودت کادویی.. کادو بهتر از این چی میخوام XD  .
__PARNIAN __

تولدت مبارک هلنک قشنگم D:

ممنوون پرنیان سنپای ! .
میدونی... من همیشه موقع تولدام یاد پستای تولدی تو میافتم. انگار... هیچکسو ندیدم بتونه اون حس شور جوانانه که مثل خون توی رگ به جریان در میاد رو انقدر خوب منتقل کنه.
__PARNIAN __

هلنککککککک. یه لبخند بزیانه‌ای زدم با این حرفت که نگو =====))))))))))

*بغل فشار فوشوری*

له شدن در بغل با لبخند*  =*)))))
Ayame ♡~

سه روز تاخیر ولی تولدت خیییلی مبارک باشه هلن قشنگم ((": 

وای ممنون آیامه چان! البته... منم با تاخیر D:""
یاسمن گلی:)

تولدت مبارک عزیزم :))

 

ممنونم!.
جهانِ هیچ

مبارک باشه 🌱🌻🕊

 

 

معذرت بابت این همه دیر تبریک گفتن ؛)

ممنونم D::! 

خواهش میکنم... منم دیر دارم جواب بعضیا رو میدم XD
سرکار علیه

مباااارکهههههه *ـ* هفته ی قبل تولد تو هم تولد من بود :)

ممنوون!!
وای تولدتون مبارک باشه! یافتن یه مردادی هم‌قطار باعث شادی و مسرته :دی
سرکار علیه

ممنونمممم.. اره D:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan