NGC 1672 - 10

  • ۱۹:۳۲

تصویر هابل تولد من :)

اگه اشتباه ترجمه نکرده باشم، تو توضیحاتش نوشته بود که برعکس کهکشان های عادی مثل خودش، بازوهاش به جای اینکه درونش بپیچه و کشیده بشه، به ردیفی از ستاره ها نزدیک هسته متصله. مثل اینکه دستشونو گرفته باشه :)
من فقط شدیدا عاشق اون لکه های نوری چشم خیره کننده ی سمت راست عکسم. مال تولد مامان هم چهار تا بزرگشو داشت. مال مامانو نوشته بود اینها نور یه سوپرنوای خیلی دورن که به دلیل جاذبه قوی کهکشان وسطشون نور خم شده و از چند جهت دیده میشه.

به نظر من که خیلی بامسمی اومد :)))

 

آهان و، سرچ هم کردم گفت جزو صورت فلکی دورادوئه.. اسمش که خیلی قشنگ بود. ماهی زرین. آدم یاد اِل دورادو میافته!

 

ویرایش یهویی و موقت: زندگی فقط اون لحظه ای که میخوای بری بیرون، و نمیتونی تصمیم بگیری کدوم کتابو با خودت ببری. 

الکی مثلا هشتگ #فقط-یک-کرم-کتاب-درک-میکند D:

حمیدرضا ...

برای تو هم خیلی قشنگه! مخصوصا اون ستاره‌هایی که میدرخشه!

برای من مثل شخصیتم بود! یه پس زمینه سیاه با ستاره‌های پخش و پلا :)

من اول فکر می کردم اینکه با شخصیت جوره یه تصادف شگفت انگیزه... ولی الان میبینم این تمایل ذهن انسانه که دلش میخواد خودشو به یه چیزایی که بهش متعلقه ربط بده :) چیز بدیم نیست...لذت بخشه حداقل.
یاس ارغوانی🌱

امروز بیان کهکشانی شد 😍😍

آره خیلی =)))
selene chan ッ

وای این محشره TT

=) اوهوم. دنیا محشره!
سَمَر ‌‌

امروز واقعا زیبایی های زیادی دیدم.

صیم ="))
Ame no aoi sora

هونتونی اوتسوکوشی دس🌸🤩

 

 

درک میکنم چی میگی -_-  من کتابمو با خودم کوه هم بردم تو اون ارتفاع نشسته بودم کتاب میخوندم و چپ چپ نگاه کردنای خانواده رو تحمل می کردم :)

سکِای وو اوتسکوشی دیس :""))))


این چپ چپ نگاه کردن رومخه خیلی :/ انگار داری به بقیه آزاری میرسونی! یه جا آدم نشسته دیگه ://
ویلی ونکای آلبالویی ッ

یعنی فقط منم که مثل چی زور میزنم نرم کهکشانمو ببینم تا واقعا روز تولدم بشه؟ اینقدر با این جینگولیاتون منو وسوسه نکنید⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩⁦(TT)⁩

اگه تولدت دوره نگاه کن به نظرم D: حیفه، تا اونموقع مزش کمتر میشه!
Nobody -

زیبایی این عکس‌ها و ستاره‌های امروز. >>>>>>>>>

حس میکنم به جای بیان رفتیم به "کیهان"... یا یه همچین چیزی XD
حمیدرضا ...

این شخصیت شناسی هایی که از روی ماه تولده هم همینطوره. فکر نکنم شانسی باشه و مربوطه. ماه تولد، روز تولد، همه اینا رو شخصیت آدم تاثیر میذاره. درسته این عکس‌ها بعد و قبل از تولد گرفته شدن، ولی به نظر من هیچ چیز تصادفی نیست. برای همه یه جورایی شبیه به خودشونه. برای تو هم حتی همینطور. میتونی راحت ربطش رو پیدا کنی...

آره.. و این ماجرا خیلی.. جذابه.
 مثلااون روز که ماجرای تاثیر اسم رو میگفتید... داشتم فکر می کردم خود اون اسم که جادو جنبل نیست روی فرد تاثیر بذاره، بلکه نگاه دنیا و خودش به اون اسمه.. و این خیلی جالب بود!
این عکسها هم همینن انگار :) تصادفین، ولی مرتبط
Ame no aoi sora

های سو دس^-^

 

 

دقیقا! بابا من مثل یه دختر خوب آروم یه گوشه میشینم کتابمو میخونم دیگه شما چرا ناراحتید؟ وقتایی که کتاب نمی خونم با شیطونیامو و حرافیم  همه رو کلافه میکنم کسی تو خونمون مثل من پر حرف و شیطون نیست، به غیر از داداشی عزیزم که اونم پر حرف نیست فقط شیطونی دوست داره!  انگار خواهر جانم بیشتر به مامان و بابا رفته تا من!




منم یه جورایی همینم... زیاد که حرف میزنم اعصابشون خورد میشه :/ حرف که نمیزنم هم...
کلا زندگی عجیبه *_*
Maglonya ~♡

ستاره هاش یه جوری‌ان که با بک‌گراند وبت قشنگ مچ شدن(":

انگار از وسط پست یه مربع قیچی کردی داری دنیای پشتشو می‌بینی(":

وای =)))))))
آره. آره... خیلی قشنگه. تعریف ها رو نسبت بهش قبول می کنم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan