جریانِ ساکتِ آب

  • ۲۰:۳۳

هنگام جان سپردنش
به او میگویم
ماه می درخشد
هاشیمونو تاکاکو

 

وقتی زیبایی هایی که گذشتگان برامون به جا گذاشتن رو تماشا می‌کنم، فکر میکنم...

دیده شدن چه اهمیتی داره؟ معروفیت، مقبولیت، جاه وجایگاه، پیشنهاد کار، کیسه ای زر از پادشاه، اینها که اسمشون عوض شده ولی حقیقتشون نه، آیا اینها واقعا مهم ترین چیزهان؟
نه... نه. زیبایی چیزیه که در آخر اهمیت داره. زیبایی درون.سیرت مهمتر از صورته، و درعین حال صورت فقط گردی چهره نیست.
مهم نیست نتونم چیزی که هستم رو مثل بقیه خوب ابراز کنم. تا وقتی زیبایی رو داشته باشم، تا وقتی یک گوشه نگهش دارم، حتی اگه یک هزارم زیبایی آدمهای قبل خودم باشه، یک روز شکوفا میشه و همین برام بسه. 
اگه تو دنیایی زندگی می کنم که وقتی یک روز وجودمو یادآوری نمیکنم فراموش میشم، باکی نیست. قبل از من هم بودن، بعد از من هم خواهند بود. اگه تو دنیای من ادمها زیاد به هم نزدیکن، تو دنیای اونها آدمها زیادی دور بودن. اگه دنیای من پرسر و صداست، دنیای اونها زیادی ساکت بود. چون همه ی داستانها تکرار همند.
بله. دیگه نمیخوام برای دیده شدن بدوم.
 می‌خوام وجود داشته باشم و... میخوام جاری بشم.

  • ۲۳۴
زهرا یگانه

شنیدی می گن از کوزه هر آنچه تراود که درون اوست؟ فرقی نمیکنه، زیبایی یا زشتی درون رو نمیشه پنهان کرد بلاخره نشتی میده. 

از اون طرف جریان آب اگر ساکت باشه نفوذ بالایی داره، اون خودش راهش رو پیدا میکنه و از سخت ترین و باریک ترین روزنه ها هم عبور میکنه.

کاملا درسته :*) و من رو همین حساب باز کردم
چوی زینب دمدمی

خیلی وقته به این نتیجه رسیدم=))

ولی تو چطوری میتونی انقدر قشنگ توصیفشون کنی؟؟خدایا واقعا دلم میخواد بمیرم.

فقط جمله ی آخرت..چطوری انقدر خاص بود؟فرو رفت توی قلبم!!!

نه بابا خدا نکنه نگو XD
خاص خوندی :*)
__PARNIAN __

نمی‌دونم چرا ولی من همیشه به وجود تو افتخار می‌‌کردم. انگار بزرگت کرده باشم یا چیزی تو این مایه ها. احتمالا به خاطر اینکه از همون اوایلی که اومدی بیان و باهام دوست شدی، پیشرفت و رشد و عقل و بلوغ رو در تو دیدم و هنوزم دارم می‌بینم...

و منم نمیدونم چرا.. انگار تایید پرنیان سنپای برام یه چیز دیگست. :*)
هرچقدر هم شواهد چیز دیگه ای رو نشون بدن، فقط کافیه پرنیان سنپای بگه واقعا رشدی داشتم... و دیگه شکی باقی نمونه!
(مامان پرنیان گویان دور شدن)
__PARNIAN __

وای هلنک چقدر خندیدم🤣❤

بله که واقعا رشدی داشتی. مشهود و هویداست😎

(دنبال ایموجی مناسب برای پاسخ گشتن)
(پیدا نکردن)
(فقط زیرزیرکی خندیدن و شادی کردن)
(مثل این:.!)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan