گریزی به سوی کتاب عیدانه‌-1401

  • ۱۰:۵۵

اگر خواهی که در زیر خاک نروی،

در نور گریز، که نور زیر خاک نرود

ro-nahi.blog.ir

(این شعر انقدر زیباست که... نمیتونم. حقیقتا.)

 

سلام به همه! سلام به سال جدید، و قرنی که دیگه قرن بعده D: 

اینجاییم با گریزی به سوی کتاب عیدانه، شماره 2!

برای کساییکه اطلاع ندارن، گریزی به سوی کتاب یه چالش کتابخوانیه که توش یه تعداد کتاب رو میخوندیم، و  مثل گودریدز ریویوهای کوتاه یکی دو پاراگرفی راجبش می نویشتیم. اینطوری هم بقیه با کتابهای موردعلاقه ما آشنا میشدن، هم خودمون بیشتر با کتابه آشنا میشدیم، و هم اینکه خیلی خوش میگذشتD:"  اگه اطلاعات بیشتری میخواید، این پست اول گ.ب.س.ک.ع1400 بود و این بقیه پست های گریزی به سوی کتاب.

 

پارسال برای اولین بار از گروه گودریدز "بلاگرخون" رونمایی کردیم که البته، از عید تا حالا استفاده خاصی نداشته "-" ولی کارش این بود که کتابهایی که خوندیم رو وارد یه بخش Bookshelf بکنیم که بقیه هم یه جا داشته باشنش.

از اونجایی که نسخه دسکتاپ گودریدز رفته رو هوا، و نسخه اندرویدش هم راه برای شلف درست کردن نداره، مجبوریم از روش دیسکاشن استفاده کنیم و فقط اسم و نویسنده ی کتابی که خوندیم رو بفرستیم تو دیسکاشن مربوطه. اینکار فقط واسه اینه که همه بتونن ریویوهای همه رو بخونن و گم نشه، اگه مثل من تو وبلاگ جمعشون نمیکنن.

 

و حالا راجب خود چالش!

مثل پارسال، هدف امسال هم اینه که بتونیم تو 13 روز عید 10 تا کتاب بخونیم، و راجب هرکدوم یکی دو پاراگراف بنویسیم و تو گودریدز و وبلاگ منتشرش کنیم. البته باز هم مثل پارسال، 10 تا کتاب فقط یه هدف اولیه است، و من خودمم فکر نکنم امسال بتونم بهش برسم! پس فقط هرچقدر فکر می کنید میتونید هم کافیه، و در هر اندازه و مقدار، ما دوست داریم نظراتتون رو بشنویم! 

همچنین، بازم مثل پارسال، این چالش کاملا انعطاف پذیره و اگه اصلا نمیخواید تو گودریدز چیزی بذارید، یا تو وبلاگ چیزی بذارید، کاملا آزاد و رهاست.

 

بقیه توضیحات رو به پست های قبل میسپارم، و خدا را به شما... آخ ببخشید، شما را به خدای بزرگ!

برای چالش دعوت می شود از:

سولویگ-سنپای، نوبادی-سنپای، مائوچان، میخک، وایولت آقای عینک،عشق کتاب، آیسان، تاکی-رفیق نیمه راه(؟)،کیدو-سان، استیو، فاطمه(ablogofonesown)، آقای امیر+، آرتمیس، پرنده-چان، شیفته(اگه هنوز میخونه)، زینب دمدمی، سرکارعلیه، پرنیان-سنپای، آرام، مونی، خانم نویسنده، آی-چان، سمر، آسمانم، آقای مهدی(mostfet)، زری، کلودیا هیرای، هانی بانچ، نرگس، پری-چان، آستریا-چان، میتسوری، هاروچان، زینک(اگه تلفظش درست باشه؟)، دافنه، استلا، آیلین، روناهی، و زهرا یگانه و تیم برقرار (مثل دفعه قبل D:)

 

درسته که کلی کنکوری جدید داریم، ولی کلی کنکوری قدیم هم نداریم! پس عذرشون دیگه پذیرفته نیست! و ما ریویو میخوایم! بهله D:

سال نوتون مبارک :))

در نور گریزید :*)

... ...

سلام هِلِنْـــــ

*_زِیْناک درسته..

چالش خوبی هست..

سعی میکنم توی وبلاگ کتاب هارو بنویسم،اگر good reads هم شد میزارم.

ولی فکر نکنم ۱۰ تا بشه!!

هرچی خوندم میزارم...

 

 

 

اوه وای شک کردم شاید اون باشه ها.‌...

خودمم فکر نکنم به ده تا برسمD:" ولی مهم نیتمون بوده دیگه! ممنون از شرکتتون!
𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

حتما شرکت می‌شه!

اتفاقا کلی هم کتاب خریدم برای عید، فقط همچین چیزی نیاز بود که تکمیلش کنهD:

وای هورا!بی صبرانه منتظریمD:
Aki :|~

ججییغغغ منم دعوتممم*---* متشکر D: حتما اینکارو می کنم*^*

مرسییییییااا *^^^^^^*

بله که دعوتیییD:: منتظریمم!
Marcis March

مرسی از اینکه یه هول گنده به ما میدی واسه پرت شدن سمت کتابامون.دی

عیدتم مبااارک

خواهش می کنم هیهی :دی

همچنین!
free bird

سلام هلن چان :)

نوروز و رسیدن بهار مبارک :).

یادش بخیر پارسال از اینجا تخم‌مرغ رنگی می‌بارید. D:

خیلی ممنون از دعوت، من واقعا دوست دارم شرکت کنم :)) سپاس، برنامه‌ی کتابخونی هم به شکل جدی‌تری به تعطیلات اضافه شد.

سلام بر شما! و همچنینD:" سال خوبی داشته باشید!
خدایا یادش به خیر... قالبم قاطی کرده و هیچ تغییری رو نمی‌پذیره... وگرنه دوباره میذاشتمشون:_)
ممنون از شرکت شماD:! بی صبرانه منتظر نظراتون هستم!
Maglonya ~♡

آخجون من منتظر این پست بودم D:

این پست هم منتظر تو بووود :دیی
__PARNIAN __

خدا نیامرزدت که برداشتی کنکوری هارو هم دعوت کردی:'(

(هق هق گریه کنان به کتاب تست عربی‌ش پناه می‌برد)

معذرت میخواممم:_))))) ولی امسال دعوت کردم که سال بعد حتما تو رودر بایستی شرکت کنیدD_:
weirdo ¬-¬

وقتی پارسال حتی خلاصه یه کتابم ندادی:

خجالت کشیدن*

ولی امسال دو ثانیه بعد سال تحویل داشتم کتاب سفارش میدادم*-*

*در آغوش کشیدن و دعوت کردن به جبران در این سال*

 خوش به حالت  پس امسال قراره کل سال رو کتاب سفارش بدی:_) خدا بده از این نعمات
.. میخک..

سلام هلن جانم

عیدت مبارک

ببین اصلا ابدا قصد نداشتم این چالش رو شرکت کنم

مطمئن بودم نمیرسونم

بعد اتفاقی دستم خورد پستت باز شد

دیدم دعوتم

بازم گفتم نمیتونم دیکه آقا مگه زوره

نتیجه اینکه تا این وقت صبح بیدارموندم دارم کتاب میخونم

آره دیگه خلاصه خواهرم شدی عامل افزایش سرانه مطالعه کشور یه تنه😂✌

سلام میخک! و همچنین! سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی  بهتر از سال قبل. (آمین گفتن به پست دعای میخک)

یا خدا میخک ساعت پنج بودهه😭 من خودم نهایتش تا سه بیدار بودم😭
من چیکار کردم واقعا با این دنیا 😭😂
ولی خدایا خیلی خیلی خوشحالم که داری شرکت می کنی! یعنی اصلا... فکر پستهای پر و پیمون آیندت تن و بدنمو به طرز خوشایندی می لرزونه.
(خدا منو ببخشه مردم زابراه شدن از زندگیشون 😭😂)
روناهی ^^

هوراااا*-----*

منم هستمممم.

دابل هورااااا
چوی زینب دمدمی

من شرکت می کنم هلن چان^^

چون خوشبختانه ودر کمال خوشحالی امسال کتاب دارمممم برای خوندن😍😍😍😍😍😍

واهییی هورا!! ایول زینب چان!
بی صبرانه منتظر نظراتت هستممD:::
یاسمن گلی:)

سلام سال نوت مبارک عزیزم :) انشالا که سال خوبی داشته باشی ❤️

سلام! و همچنین! امیدوارم هر سال بهتر از پارسال باشه براتونD:""
سُولْوِیْگ 🌻

وای چه‌قدر خاطره به یادم آورد این پست!

ممنونم به خاطر دعوت! خیلی دوست دارم شرکت کنم، امیدوارم که کنکور باهام همکاری کنه. :')

من بی شوخی دو هفته اول ۱۴۰۰ و کتابایی که خوندیم رو بهترین بخش و خاطره سال میدونم. هیچ چیز دیگه در کل سال به اون شور و شوق نرسیدD::

*چشم غره رفتن به کنکور* همکاری کن لطفا -__-
*شبیه یک گربه اخمو شدن و تاثیر عکس داشتن*
Nobody -

گریزی به سوی کتاب حقیقتا قشنگ‌ترین رسم تعطیلات عیده.

واهای نوبادی سنپاییی! عید و سال نوت پساپس مبارکD=
به نظرتون میتونیم یونسکو رو راضی کنیم به عنوان سین هشتم یا همچین چیزی ثبتش کنه؟ یدونه سین وسطش داره بالاخره...🧐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan