گم شود.

  • ۰۱:۰۲

کاش گم شود، بوسه هایم بین موهایت. روی پلک هایت، روی گونه ات. دستم در دستت، روحم در آغوشت. اشک هایم کاش گم شود توی لبخندت، سکوتم در صدایت. فریادهایم در ترانه‌هایت. نگاهم در رقصیدنت. ترسم در شجاعتت.

کاش من گم شود در تو.

کاش همه، فاصله ها را گم کنند. خیابان ها، آسفالت ها را گم کنند. کشورها مرزها را گم کنند. کلمه ها گم شوند. فقط جمله ها بمانند. کاش‌ گم شود نیاز به مرتب کردن و گفتن، خودمان پیدا کنیم آن زبانی را که باید.

کاش یکی بشویم. دنیا گم و گور شود و تو باشی و من باشم. اصلا دنیا گم کند ما را. همه‌ی چشم‌ها بسته باشند، همه‌ی گوش ها ناشنوا. فقط خودمان پیدا کنیم خودمان را. دیگر هیچکس نفهمد کدام من است و کدام تو، گویی هیچوقت نه من بوده و نه تو.

کاش من گم شود در تو.

Serenata ‌‌‌‌‌‌

زیبا گفتی .. گم شدم تو جمله‌هاش :*) 

زیبا خوندی
Maglonya ~♡

پیوندش می‌کنم/^-^

"سنیسنمثثممثمث" میشوم
کالیستا ‌ ‌

پیوند:*)))

قربان شما:)
~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

سلام ، پیوند ، خودافز.

خجالت می‌دهید جدی..
Arthur ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سلام،کاربر آرتور ناراحتی قلبی داره بس کن،خدافظ

وای امم😭
معذرت خواهی می‌کنم واقعا. زنگ بزنم یه اورژانس امن؟
Evan Godless

قشنگ بود 

آفرین 

کاش گم شود ظلم در مهربانی. 

کاش آخر این سوز بهاری باشد...

قشنگ خوندید.
کاش.. کاش.
Ayame ✧*。

خیلی زیبا بود .....

 

+من نیز پیوند کنم این را ((=

من سکته خواهم کرد:*)
Arthur ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نه ممنون اوکیم💀💀💀

free bird

سلام 

جالبه من این روزها فکر می‌کنم چیزی یا چیزهایی رو گم کردم  گاهی به پیدا کردن فکر می‌کنم. بنظرم گم شدن مثل این می‌مونه که اطرافم رو مه بگیره ولی پیدا کردن مثل فهمیدن وجود و چگونگی چیزهاست. امیدوارم بتونم‌ پیدا کنم. شاید گم شدن هم بعد از پیدا کردن رخ بده. نمی‌دونم.

(البته اون‌ موردی رو که بهتون گفتم پیدا کردم! توی قبیله معلم‌های فیزیک بود فکر کنم که درخواستم رو گفتم  و یک نفر هم با حوصله جواب داد خدا رو شکر. :)) خیلی خوشحال شدم، سپاس باز هم. :) ) 

به نظر من تا گم شدن نباشه پیدا شدنی هم نیست. گم شدن چیزهای بد.. مه‌ها :*)

(خواهش میکنم! خوشحالم که مفید بوده.
فقط.. میتونم اسم اون قبیله‌هه که پیدا کردید رو بپرسم:*؟)
free bird

بله، PhysicsTeaching.

متشکرم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan