دو تا خبر + چیکاره کلمات؟

  • ۱۸:۵۳

دو تا خبر.

اول خبر خوب:

مادر جان، ساعت یک اومد خونه، با دو تا چیز که من خیییییییییلی دوست دارم:

1) باقلوا(از چیپسم خوشمزه تره لعنتی)

2)یه دفترچه کاهی با قطع جیبی و جلد سخت  !!!!!!: و طرح سنتی روی جلدش!

در مورد آخر، یه توضیحی بدم. بنده سال 96 نمایشگاه کتاب تهران، توی غرفه نشر قدیانی یه دفترچه خیلیییی ناز و جیبی با طرح کتابخونه روش دیدم. و از اون بهتر، کاهی... بوی کاهشم هنوز نرفته بود :! :o

اونموقع یه نویسنده تازه کار بودم، و داشتم کتاب اولمو می نوشتم(که الان تو ریسایکل بین تشریف دارن) و یادمه تو یه دفترچه با طرح السا نکاتشو یادداشت می کردم.

ولی این یکی.....فرق داشت. یه ورایی باهام حرف میزد. بهش نگاه می کرد ایده میومد تو ذهنم و کلمات روی خودکارم پرواز می کردن.

یه جورایی این دفترچه بهم نیرو و شجاعت داد که کتاب اولمو رها کنم و برم سراغ بعدی.

برای همین اسم اولیو گذاشتم اولین دوست.

از اونموقع دیگه فقط تو دفترچه های کاهی یادداشت می نویسم. و در حال حاضر....عاشق اینم.

وقتی داشتم قربون صدقه دفترچه جدیدم می رفتم، دستمو کشیدم رو شیرازه کلفتش، و خشکم زد. باور نمی کنید رو شیرازش چی نوشته بود!!

a rose for peace

و میدونید چیه؟

اسم مجموعه کتابی من، کتاب خودم، گل صلحه!

 


خبر بد:

بالاخره، یه برنج تونستم به سر سفره، نسوخته برسونم.

فقط یه مشکل بود.

شفته پلو شده بود.

من زندگی اون برنجو نابود کردم.

اآخرای غذا برای سوختن و مردن بهم التماس می کرد...


این، بانوی کلمات سروده چارلی

رو همین الان خوندم.

از همین تریبیون اعلام  می کنم(آخه کامنتا بسته بود) که :

خیلی زیبا و دوست داشتنی بود.

یه ذره به کسی که این شعر براش نوشته شده بود حسودی کردم.

هیچکس هیچکس هیچکس احتمالا تا آخر عمرم به من نمی گه the lady of the words

نه حتی the slave of the words

 

 

چارلی ‌‌‌

من که همیشه وقتی به شما فکر می‌کنم این میاد توی ذهنم:

Lady of Cherry blossoms :)

اون شکوفه‌های صورتی که با روحِ ژاپن تنیده شدن من رو یاد شما می‌اندازن همیشه :)

 

و اینکه بسته‌بودن کامنت‌ها به معنی حکومت‌نظامی نیست که D: هروقت خواستین می‌تونید توی پیام‌خصوصی با چارلی صحبت کنید :)

:|
:|
:O
:)


خب ..... اینم از این.
وظیفه تون به عنوان شاد کردن دل یه مومنی رو انجام دادید :)
دقیقا ده ثانیه میخکوب شدم.

چه.....توصیف....قشنگی....
بانوی ساکورا....


دیگه به هیچ بانوی کلمات یا بانوی شعر یا حتی ملکه کاغذی هرگز هرگز ممکن نیست حسودیم بشه :)
-----
حکومت نظامی=نه
یادداشت شد :)
__PARNIAN __

او مای گودنس ♡~♡

باقلوا شیرینی وجودت بشه دختر.

و لذتت رو ببر از دفتر کاهیات. یاد دفترجیمیای امیلی افتادم :)

منم یک دفترچه کاهی با جلد سنتی از چهارباغ اصفهان خریدم و عاشقشم. منتهی مشکلم اینه که انقدر دوستش دارم دلم نمیاد توش بنویسم چیزی =)

شفته پلو D:

نات ایمپورتنت. یاد میگیری.

تو یه ذره به کسی که براش نوشته شده بود حسودی کردی؟ من خیلی ذره =)))

این چه حرفیه؟؟ 

اولا که خیلی ممکنه بهت آدم ها و آدم ها لیدی اف د وردز خطابت کنن.

دوما چه قدر قشنگ آقای چارلی خطابت کردن :)

از پستات زیبایی و زندگی میباره.

موفق باشی دخترم

و شاد

;)
اصلا یاد امی نبودم.
فقط من باید بهش بگم دفترچه مامانی
هر بار من دفترچه کم میارم برام میخره.
-*-*-*-*-*
خیلی به توان 2
:)

*-*-*-*-*-
جمله سه تا مونده به آخرت آرزویی بود که از موقع وبلاگ نویسی داشتم.
شاگرد خودتونیم :)

:)
Dark Angel

هوس یه چیز شیرین کردم :(

چند وقت پیش یه دفترچه یادداشت خیلییی قشنگ توی لوازم التحریر دیدم

هنوز که هنوزه بعد دو سه ماه پشیمونم که چرا نخریدم!

عاام منم با چارلی موافقم تو دقیقا یادآور بانوی ساکورا ای

شکوفه گیلاس

باقلوا بفرمایید :)

--

ممنونم. خدا به داد روحم برسه. داره تو آسمون گم میشه :)
سولویگ .

خدایا! چه جالب بود که کنار دفترچه‌هه نوشته بود گل صلح! هشتگ دستنی!!!

این دفترچه برای تو ساخته شده دختر.

هر انقلابی، تعدادی قربانی لازم داره.

اون برنجا هم احتمالا درک می‌کنم که قربانی چیزی بزرگتر از خودشون شدن. 

 

این یه نشانست.
به چاپ شدن کتابم امیدی دو چندان یافتم.
----
بله بله.
اجازه نمی دهم فراموش شوند
تا ابد خون آن برنج ها در قلب برنج های آینده جاری خواهد بود :)
تا زمانیکه به هدف #برنج_سالم_سر_سفره
برسیم ؛))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan