همگام=درد

  • ۱۹:۳۸

امروز آزمون همگام سلامت روانمو دادم.

سوالای جالبی داشت.

یکعالمه سوال درباره شادابی و شادمانی داشت،

بعد از اون طرف گفته بود آیا احساس تنهایی می کنید؟ حتی وقتی نزدیک افرادی هستید؟

فکر کنم جواب این دومیه همه اون جوابای «کاملا موافقم» رو خراب کرد.

---

س:در یک ماه گذشته چقدر گریه کرده اید؟

ج:می مردی اینو موقع تیزهوشان ازم بپرسی؟

---

س:آیا از کارکنان کسی هست که بتوانید از او مشورت گرفته یا کمک بخواهید؟

ج:اصلا :|

سولویگ .

یادش به خیر، پدرم در اومد سر اون آزمون سلامت روان. چه‌قدر زیاد بود!

+چرا برای ما این سوالا رو نداشت؟ اگرم داشته یادم نمیاد.

اگه امسال می‌خواستم اون آزمون رو دوباره بدم نتایج قطعا خیلی متفاوت می‌شدن. 

پارسال که رسما فاجعه به بار می‌اومد! 

هممم.
فک کنم من ششم اگه میدادم میشدن فوق استرسی داغون ناهنجار افسرده :) :-[
هفتم می شدم بیش فعال زیادی شادمان ^_^
امسال احتمالا سیستم میگه این که شدجدی خرخون که.
سال دیگه هم احتمالا به دلیل داشت اختلاف دو قطبی اخراجم می کردن :-\
پ.ن:فاجعه برا چی؟ تا چه حد d:?
__PARNIAN __

چه سوالاتی!

برای ما اینا نبود. البته فک کنم فقط در یک ماه گذشته چقدر گریه کردید نبوده.

آقا ولی تمام حتی چیزهای به ظاهر مفید در نظام آموزشی ما فرمالیته‌ست :/

میومدن تست ناهنجاری میگرفتن جواباشو اعلام نمیکردن :/

آزمون سلامت روان و اونیکی دیگه‌م گرفتن ازاخرشم اعلام نکردن به بچه ها جواباشو :/

البته مثکه بعضی مدرسه ها به اونایی که نتایجشون پراز افسردگی و اینجور چیزا بوده مشاوراشون صداشون کردن بهشون گفتن.

انی وی‌. نمیدونم چجوری بگم ولی چه صادقانه زدن چه صادقانه نزدن به ضرر آدمه.

اینکه آدم صادقانه بزنه هزارجور برچسب روت میزنن و یه شکل دیگه بهت نگاه میکنن(در هر صورت این تست از همه یچیزی درمیاورد:/)

اگرم صادقانه نزنی که خب شاید همون نیمچه روانشناسی درست تست کمکت نکنه.

حالا که تو زدی رفت :)

تیک نهاییشو زدی؟

یادش بخیر D:

فرمالیته که...چی بگویم.
ناهنجاری مگه بده؟ برعکس...ادمای ناهنجار خیلیم خوبن. حداقل مثل بقیه نقطه چین ها نیستن. والا مگه هنجارا چهکردن در این دنیا؟


من نیمه صادق زدم. با توجه به اینکه سیستم همگام و آموزش پرورش به یک میزان بی شعور است.

با دوتا تست اهه چی می فهمی از یه نفر واقعا؟ حداقل از کارکنان مدرسه گزارش بگیرم با یه همچین چیزی...
آره نهایی رو با هزار درد زدم. یه جورایی دوست دارم افسرده ازاب در بیام، بببینم این خانوم مشاوران به بچه ها چی میگن وقتی درو قفل می کنن :)


سولویگ .

فاجعه یعنی این‌که مامور می‌فرستادن مدرسه که به مشاور اطلاع بده این فرد suecidalه. (امیدوارم دیکته‌ش درست باشه)

بعدم قرنطینه‌م می‌کردن که جِرمای افسردگی‌م رو به بقیه سرایت ندم.

واقعا کردن این کارو؟
هم هیجان انگیزه، هم رو مخ، هم عصبانی کننده هم نانده، بابا؟
چون یکی راست زده تستارو قرنطینه می کنن؟

قرنطینه واقعا؟ wtf?
__PARNIAN __

اونکه بله :)

ولی توی مدرسه یکم رو اعصابه اینکه روت برچسب ناهنجار بزنن ازونجا که نصف روز اونجا زندگی میکنیم.

وگرنه بله ما باید تا جایی که میتونیم از خروجی های یه شکلی که سیستم میده بیرون دوری کنیم.

منم نیمه صادقه زدم D:

دقیقا

:d

برچسب خوبه.
حداقل لازم نیست دیگه با بععععضیا زوری دوست شی...

کسایی که مثل خودت باشن برچسبها رو از روت می کنن
سولویگ .

بابا جدی نگیر، همه رو از خودم در آوردم! D:

می‌خواستم عمق فاجعه رو برسونم. =)) 

عوووووووف. این چه کاری بود با من کردی آخر؟
:دی
بله بله ممنون :دی
وایولت

وای هلن سلامممممممممم!!!!

نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده!!!

بی اینترنتی هم چیز بدیه ها!!

که البته ما هنوزم بهش دچاریم.

زندگی پیشتاز باز نمیشه. هرچیم سرچ میکنم نمیاد. فقط بازار و آپارت و...

به طرز حیرت انگیزی وبلاگ تو.

میخواستم بگم خیلی دلم واست تنگ شده. خیلی!!! اما فعلا اینترنت درست حسابی ندارم. دعا کن زودتر درست بشه.

وای خدا...
سلام.
کلی نگران شده بودم دختر. می گفتن خوزستان و اون اطراف هنوز شلوغه. 
وبلاگ من آخه سایتش ایرانیه، باز میشه. اگه به خاطر اون نبود تا حالا مرده بودم از بی نتی....

یه جاهایی رو وصل کردن. به زودی مال شما رم وصل می کنن. مال ما وصل شد دو سه روز پیش...


steve ‌‌

چه جالب، اصلا یادم نمی‌آد این آزمون رو 🤔

ولی یه سری یه دکتری ازم یه تستی گرفت، افسردگی خیلی شدید داشتم، در حالی که دورانی بود که از همیشه شنگولتر بودم و بیشتر می‌خندیدم.

کلا، چیزای جالبین، به عنوان تفریح!

نتیجه‌ای چیزی دادن بهتون؟ چیزی نگفتن بهت؟

همم..منم د حال حاضر در شنگول ترین حالتمم. ولی از اون شنگولایی که با مواد(انیمه و کتاب) سر پا موندن.
دلیل نداره افسرده نباشم.
....
جواب نمی دن اصن. فقط تو پروندمون ثبت میشه.
steve ‌‌

بابا یه مشت افسرده معتاد روانی هستیم که جمع شدیم دور هم، شدیم بلاگر😄 

:) 
وایولت

عه نمیدونستم وبباگت قابلیت پیام خصوصی دادنم داره. باشه پیام خصوصی میدم.

ولی تو چطوری جوابمو میدی؟

 

Ame no aoi sora

وای این سوالای هم گام رو سه بار از اول بهمون دادن جواب بدیم پدرم در اومد

اومده بودم وسط هال با صدای بلند سوالا رو برای خانواده می خوندم و جواب میدادم

بیشتر از خودم والدین عزیز، مخصوصا پدرم خیلی کفری شده بودند، بابام گفت کی این مزخرفات رو داده به تو؟ اصلا نمی خوام جواب بدی حتی اگه به قیمت اخراجت از مدرسه باشه، خودم به خدمتشون میرسم :))))) کلی آروم کردنش زمان برد

یکی نبود بگه آخه تو چرا این مزخرفات بی ربط رو جلو خانواده می خونی؟

بدبختی چقدرم زیاد بودن ://! 
وای کنار خانواده XD حرکت خیلی خطرناکی  بود خدایی آمه چان... من ت. یه اتاق در بسته با کلی پروکسی محافظتی جوابشون دادم که کسی نبینه جوابامو D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan