خ ب ر مو هم

  • ۲۱:۵۷

خبر مهممممممممم

اگه گفتید؟

فردا هم تعطیلهههههههههههه

دوستان بیاید کمک کنید

فیلم بفرمایید

من ببینم...

 

 

 

......

نکته:دوستان گرام.

یک انیمه یازده قسمتی هست به نام طنین ترور یا ترور در توکیو.

با کیفیت بالا در فیلیمو و دالفک قابل دانلود و تماشا هست.

درباره دو تا تروریست هست با نام اسفینیکس که بمب در نقاط مختلف کار میذارن و بعد ویدیویی در نت منتشر می کنن که حل معمای داخل ویدیو باعث پیدا شدن بمب و خنثی شدنش میشه.

ماجرای اصلی هدف تروریست ها که دو پسر نوجوان هستن، و درگیریشون با یه دختر دست و پا چلفتی به اسم لیساست و رابطه و مفهوم قشنگیو نشون میده.

این انیمه قابلیت تبدیل شدن به دو فصل و حتی بهتر شدن از دث نوت رو داشت.(نویسنده مانگاش همونه به گمونم). شخصیت های عمیق تر، داستان جذابتر و منطقی تری داشت. چیزایی که دث نوت با وجود خفن بودن، نداشتنش. فقط در چند قسمت پایانی یه ذره خیره رو مخ، که اونهم خیلی راحت درست میشه در پایان.

شخصیت ها:

ناین(۹):شخصیت خشک، باهوش و سرد. یکی از تروریست ها

تویلو(۱۲):شخصیت بچه نما، بانمک با لبخندی به گرمی خورشید، دومین تروریست

لیسا میشیمیا:دختری همیشه نگران، و دارای مشکلات خانوادگی، شریک جرم غیر رسمی

شیبازاکی:کارآگاه کهنه کار که به دلیل دخالت در کار بالایی ها، اکنون در بخش آرشیو کار می کند.

 

گرافیک چشم گیری نداره و فضای داستان تیره است، ولی موسیقیش بیییییی نظیره اونقدر که حتی یه اوپنینگ رو اسکیپ نمی کنید.

خلاصه که قشنگه. ببینید ضرر نکردید.

__PARNIAN __

نامردا :(

:))))))

رهام Geramiha

عههه چقدر تعطیلین شماهاا

خداوند به کودکان و نوجوانان این مرز و بوم بسیار لطف داشته :)))))))
عوضش تا بهمن بدبختیم.
هیچ تعطیلی نیست(گریییییه)
Afshin ✘

فیلم معرفی کنیم یا انیمه؟

من فیلم ready or not رو تازگیا دیدم و ازش خوشم اومد بسیار سرگرم کننده و قشنگ

 

انیمه هم اگه دارید معرفی کنید که حجم نت من بسیار است :))

حتما نگاه می کنم :)
سولویگ .

آقا این انصاف نیست!

چرا شما همه‌ش تعطیلید؟ اه!

+خیلیی دوست دارم ببینم، اما طبق معمول، حجم اینترنتم در حد یه سرچ ساده بیشتر نیست. :/ هعی! 

بع خاطز اونهمه کظم خشم کردن هنگام حرف زدن با بچه های تیزهوشان، خدا بهمان رحم کرده
+صد حیف...
منو در غم خودت شریک بدون که می فهمم این درد را
راستی....فیلیمو هم خوب چبزیه ها. یه مقدار پول اشتراک میدی بدون کم شدن نت هر چی می خوای فیلم میبینی. اینم هست تو فیلیمو
:)
big cat

ماهم تعطیلیم:)))) امتحان عربی پررررررررررررررررر:)))

وااای من ۱۲ خیلی دوست داشتم:)) گوگولیه من بود.

انصافا از انیمه هایی بود که پایان ویرانگری داشت. به هرحال قرار بود بمیرن ولی اون شیوه خیلی دردآور بود.

هوراااااا
تبریک به من تبریک به اون تبریک به معلم عربی تبریک به همهههه
_____
منم همینطور ولی....هعععی. 
حالا که گوش شنوا پیدا کردم بذار غر بزنم.
فاز نویسندشو نمی فهمم. این شخصیتا خفن، این فضای عالی، کاملا مناسب اینکه دو فصل انیمه بشه. اصن دو فصل نه، حداقل دوازده قسمت.
۱)اصن فاز فایو رو نفهمیدم
۲)شخصیتناین خیلی بدردنخور و عادی بود. البته بازم از تویلو معصوم بهتر بود. تویلو بیچاره کلی جای کار داشت.
۳)لیسا میشیمیا بدردنخور و عملا عامل جدایی بود. یعنی چی اون اولش تویلو به ناین گفت ممکنه باعث بشه خواب بد نبینی.
۴)نتیجه گیری افتضاححححح بود. رفتن بمب اتمی هوا کردن بعد رفتن توپ بازی و آب بازی

ولی....
هنوزم بی نظیر بود.
اخیییش. تخلیه شدم.
نتیجه گیری کلی:۱)نویسندگان ناشعور
۲)تویلو بیچاره من
۳)مادر نگران لیسا
:///
:)))
Violet J Aron

من اینو دانلود کردم و میخواستم ببینم!!

ولی فکر میکردم بی مزه باشه.

حالا که تو هم تعریفشو دادی، واجب شد حتما ببینیمش!!!

خیییییلی قشنگه...
یعنی طنینش هنوز تو ذهنم هست... :) کوتاه بود...آخرشم حرص در آر بود...ولی قشنگ بود:)
Violet J Aron

اسم دیگه اش ترور در رزورانسه.

یازده قسمتم هست... همینه دیگه؟

آره!
Ame no aoi sora

چند سالی بهش خیره شدم تو فیلیمو ولی نرفتم ببینمش خیلی بی دلیل

حالا  میرم حتما میبینم اونم بدون فیلیمو متأسفانه 

اولش حس عجیبی به آدم میده... مخصوصا کاورش. و قسمت اولش...
 ولی شروعش کنی بیشتر تشویق میشی به دیدنش حتما :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan