معجزه زنبوری

  • ۰۰:۱۲

از اون ادمای متنففففر از خریدم. کلا دوست ندارم برم واسه تفریح پول خرج کنم، بدن درد و پا درد بگیرم بیام خونه.

ولی خدایی...این لذت امروز پس از خرید خییییلی کیف داد. 

لیست خرید بدین شرح بود:

۱)یک عدد کتاب جنگ ملکه سرخ، جلد اول

۲)یک جفت جوراب لنگه به لنگه زنبوری کاوایی

۳)یک جفت جوراب شازده کوچولویی ابی

۴)یک عدد هودی اوتاکویی سبزابی

۵)یک عدد شلوار خییییلی نرم و خییییلی گنده و خییییلی بلند سبزآبی

برنامم اینه که شنبه، هودی رو با جوراب زنبوری بپوشم، حتما موقع اذان  برم نمازخونه با نماز بخونم که خدا جورابامو ببینه، خوشال بشه بخنده.

پ.ن:هلن جوراب زنبوری دوست.

خدا به هلن جوراب داد. هلن دیگه آزاده :)

پ.ن۲:انگار که نه انگار هلن تا الان افسردگی مفرط داشت. البته هنوزم یه ذره افسردست. چون این چند وقته به روش های مختلف، احساس کرده یه کسایی، از اون بالا، کسایی که بهش میگیم مسئولین دارن باهاش بازی می کنن.

مثلا قرصای پیدا شده تو کیک. مثلا داستان اینکه نخست وزیر آمریکا قرار بود اول یه شهر دیگه رو تو ژاپن منفجر کنه، ولی چون اونجا ماه عسل بهش خوش گذشته بوده، هیروشیما رو می پوکونه.

مثلا اینکه فهمیده الان آدما هیچ ارزشی واسه بقیه ندارن. مثلا اینکه یه آدمایی هیچی از دنیا نمی دونن، هرگز نفهمیدن یا...اصن...نمی تونم. نمی تونم درست بگم هلن واقعا چه احساسی داره. فقط میدونم داره می لرزه.

پ.ن۳:سوال این بود:آیا افراد تنها با اراده می توانند به خواسته هایشان برسند؟ چرا؟

همه گفتن:نه. باید آگاهی و فهمم باشه. آدم بی استعداد نمی تونه به خواسته اش برطه. باید شرایط آماده باشه و...

کلاس تفکر بود. ولی هیچکس تفکر نمی کرد. جوابی که به نظر میومد باید داده میشد رو دادن.

دستمو بلند کردم:مخالفم

سکوت

_ حرفاتون خیلی بزدلانه است. با اراده همه میتونن به خواسته هاشون برسن. الان خمهتون می پرین بهم و سر من غر می زنین ولی...من از انیمه یاد گرفتم...

صدای غر غر و ای بابا و دوباره این شروع کرد و حالم از انیمه بهم میخوره از همه جا به گوش رسید. من بغض کردم. چرا...از چیزی که دربارش نمی دونین حرف می زنید؟ مگه نمی دونین زندگی من با این کلمه چار حرفی گره خورده؟ 

در عوض، اتیش هلن تندتر شد.

_ازش یاد گرفتم که اگه استعداد نداشته باشی و همه هم بگن غیر ممکنه و شرایط هم افتضاح باشه، هنوزم با تلاش میتونی برسی. آگه استعداد نداری، بیشتر تلاش کن. آگه آگاهی نداری، دنبالش برو. آگه فکر می کنی چون آگاهی نداری ولی اراده داری، پس نمی تونی برسی، یعنی واقعا ناآگاه هستی. یعنی اصن اراده ای نداری.

نشستم. خانوم حرفی نزد و رفت سوال بعدی.

پ.ن، چقدر قاطی حرف زدم. ببخشید. ذهنم پخش و پلاست.

 

سولویگ .

منم جوراب هندونه‌ای تابه‌تا و جوراب درااز رنگین‌کمونی خریدم تازه! البته یکی رو مامانم گرفته برام و اون یکی رو بابام، اما خیلی ناز و دوست‌داشتنی‌ان!! *-*

+یه بار بیام بچه‌های کلاستون رو کتک بزنم که نظرشون نسبت به اتاکوها ایین‌قدر منفیه. 

+ولی منم یه موقعایی شک می‌کنم به اینکه می‌تونی با اراده به خواسته‌ت برسی. گرچه شاید هیچ‌وقت نفهمم، چون من هیچ‌وقت آدم بااراده‌ای نبودم. 

واییییییییی چه کاوایی. منم رنگین کمونی دلم خواست
+منم میام کمک.
ولی فک کنم دلیل نفرتشون این باشه که فکر می کنن من فقط یه فن گرل سادم. من اوتاکو ام بابا.
+همه اراده دارن. فقط بهش شکل ندادن یا ازش استفاده نمی کنن. 
جمله آخرت دقیقا جمله آی بود که من بارها به خودم می گفتک. آکادمی قهرمانی عوضم کرد و بهم نشون داد با اراده واقعا درست میشه. فک کن شخصیت اصلیه فقط با تلاش خودش بدون هیچ قدرتی، دلش می خواست هیرو بشه و شد. البته سر راه کلی بدبختی کشیدا...
ولی میدوریا (شخصیت اصلیه) تقریبا الگوی زنذگیمه
اراده رو پابد پیدا کنی
big cat

منم ازون جورابای لنگه به لنگه زنبوری دارم:) دارم به این فک می کنم که یه گربه ای هم بگیرم:))

واقعا اینطوریه. مثل شبدرسیاه، اتک و خیلیهای دیگه:) انیمه ها یه همچین چیزیو یاد میدن.

ما توکلاسمون به غیر من دوتا اوتاکوی دیگه هم داریم. یجورایی در طولانی مدت(۵سال) نظر خیلی از همکلاسیارو نسبت به انیمه ها تغییر دادیم:) بچه های خوبین.

من یه گربه ای دیدم سریع یاد شما افتادم :)
خیلی کاوایی بود. حیف...

آکادمی قهرمانی خیییلی شدتش بیشتره. ناروتو هم که دیگر بماند....

بچه های ما هم اگه می دونستن انیمه چیه مطمینا دوست می داشتن. ولی خب...انیمه هیترن دیگه. 
چندتا داریم انیمه می بینن. ولی خب اوتاکو نیستن.
Ame no aoi sora

وای منم خیلی کم خرید میرم البته دلیلم اینه که مامانم از خرید متنفره :)))

این کتابایی که من برای خوندن انتخاب می کنم معمولا کمیابن و باید سفارش بدمشون

وای من از این جورابا دارم البته الان خواهرم غارتشون کرده

وای سبزآبی رنگ مورد علاقمه واقعا عاشقشم

 

 

و اینجاست که فرق بین اوتاکوهای شونن دیده با آدم های معمولی مشخص میشه، آدم خود به خود میدوریا،ناروتو،تانجیرو و....... میاد تو ذهنش

من با همینا اراده ام قوی شد بخدا وقتی فکر تسلیم به ذهنم میرسه اونا و تلاش و زحمتشون میان تو ذهنمو از خودم برای فکر کردن به تسلیم شدن خجالت میکشم

مردم واقعا خیلی چیزا رو راجع به انیمه نمی دونن 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan