هرزصد:پرده پایانی: چگونه راحت تر از تخت بیرون بیاییم!

  • ۱۶:۰۶

باورم نمیشه که تموم شد. این ده روز خیلی سریع و خوب گذشت، و از همه اون زیر 120 دقیقه ها خیلی چیزا یاد گرفتم. از مفاهیم و نگاه ژاپنی به دنیا گرفته، تا نحوه داستان نویسی و تکریب رویا و واقعیت، و تصویر کردن ایده ها و کلماتت(مخصوصا این مورد در باره کارای میازاکی صادق بود.)

از اون مهمتر، نوشتن نقد ها برام تمرین خیلی خوبی بود. طوریکه وقتی الان نقدامو میخونم، خودم میفهمم چی نوشته بودم(نخندید...پیشرفت بزرگیه) و خوشحالم که تونستم اصل و جوهری که از هر انیمه یاد گرفتم رو روی صفحه بیارم.

چالش های بقیه هنوز تموم نشده، تا اینجا برام نگاه های همه خیلی جذاب بوده و برای بقیه نظراتشون هم هیجان زدم. دیگه اینکه،طراحی ها و هنرهای متفاوت رو دیدم. از سایه و روشن های خاص ماکوتو شینکای تا عناصر جذاب و نقاشی های ژاپن طور میازاکی. لازم به ذکره که پلی لیستام پر شد از موسیقی های ناب.

اما...مهمترین چیزی که این ده روز برای من داشت، حس مفید بودن بود.

شاید انیمه دیدن چندان کار مفیدی به نظر نیاد، حتی اگه دربارشون الکی-مثلا-نقد بنویسی و تعداد دنبال کننده های وبلاگتم صد تا بشن، ولی برای رویایی که دارم...رویایی که فکر می کنم دارم یه قدم مهم و خوب بود. حتی اگه هم چندان قدم مهمی نبود، یه فایده داشت. اینکه حس اون روزایی که ناروتو می دیدم رو برام تکرار کرد، و در عین حال منو به جلو پیش روند، که ناروتو رو پشت سر بگذارم(نه اینکه فراموش کنم)

اون سه ماهی که ناروتو نگاه می کردم میدونستم وقتی از توی تخت بیام بیرون یه کاری دارم که انجام بدم. هرزصد هم همین کار رو باهام کرد. میگن اعتیاد رو باید با یه اعتیاد دیگه خنثی کرد...همینه ماجرا.

خلاصه...به قول جودی، از این ده هدیه ممنونم.

 

 

خب حالا بعدش چی؟ از اونجایی که امروز شانسی قسمت اول وان پیس، دوبله شدش رو دیدم و صدای لوفی بد نبود، حس میکنم که پروژه بعدی قراره اون باشه. اما دلم میخواست به خودم یه هفته طاقچه بی نهایت جایزه بدم، و داشتم کتاب جمع می کردم که بتونم تو این یه هفته بخونمشون.

اگه پیشنهادی دارید که تو طاقچه بی نهایت باشه...خیلی ممنون میشم که بشنوم :))

 

هلن پراسپرو

آهان، و به این نکته هم اشاره کنم که تعداد نظراتی که گرفتم ترسناک بود! یه بار امتحان کنید روزی یدونه پست گذاشتن رو...

نظر گرفتن از خودم جذابه...باید بیشتر امتحانش کنم
❣️Ailin Senpai❣️

*فین فین**ریختن اشک ها*

بازم از این چالشا بزار، و من میتونم به خودم که تقریبا هیچکدوم از انیمه هایی که بقیه نوشته بودنو ندیدم افتخار کنمXD

(دستمال تعارف می کند)
آره خیلییی بهم خوش گذشت. تقریبا یه ده، پونزده تا انیمه سینمایی فوق خفن دیگه هست که باید ببینم، ایشال... چند ماه بعد، که خوب به اینایی که این چند روز دیدم فکر کردم :)
Violet JArron

نمیدونم چرا منم دلم میخواد واسه کد گیاس نقد بنویسم

ولی حوصلشو ندارم|:

جایی هم واسه پست کردنش ندارم که بقیه بخوان بخوننش

چه دلیل محکمی @_@ 

خب همون بوک پیج پستش کن...
یا اصلا تو همون وبلاگ فراموش شده...
فکر کردم بهتره ببندیمش آخه...بیچاره داره خاک میخوره. ولی خب...میتونی مثلا به عنوان وبلاگ خودت استفادش کنی...قالب هم هدیه من به تو D:
free bird

خیلی چالش خوب و باحالی هست :)

و درست میگی بنظرم، اینکه بعد از تموم شدن انیمه به فکر فرو می‌رم و جرقه‌هایی که در من زده باعث اتفاقات جالب و گاهی حرکت کردن میشه برام :)

ممنون :)

عشق کتاب

خیلی خوب بود این چالش^^

با کتابات بهت خوش بگذره:))

آره واقعا *_*

ممنون ممنون :))
فاطمه ‌‌‌‌

مرسی بابت شروع کردن این چالش :)

فکر کنم تو وان پیس رو تموم کنی و من هنوز انیمه‌های باقی‌مونده‌م رو ندیده باشم =))

مرسی بابت نوشتنش :) اگه تنهایی می  نوشتم مزه نمی داد اصلا...

نه فکر نکنم دیگه اونقدر باشه...@_@ من احتمالا توی...شیش تا نه ماه بخوام تمومش کنم. ماهی یدونه انیمه سینمایی هم ببیند بهم میرسید :))
آرزو ﴿ッ﴾

منم می‌خوام شروع کنم چالشت رو، البته برای خودم فقط و سبک‌تر :دی. ممنون از حرکت جالبی که شروعش کردی :)

و اما کتاب؛ به ترتیب علاقۀ خودم پیشنهاد می‌دم ^_^ فقط اینم بگم که بعضی‌هاشون رو از طاقچه نخوندم خودم و ممکنه ترجمه‌ها متفاوت باشه. ولی نگاه کردم که حتما توی طاقچه بی‌نهایت باشن.

دیوانه‌وار و سه‌شنبه‌ها با موری توی یه اولویت، خالکوب آشویتس، مزایای منزوی بودن، زندگی داستانی ای. جی. فیکری، مینیمالیسم دیجیتال

چقدر خوب :)) امیدوارم ازش لذت ببرید...(اصلا به روی خودش نمی آورد که مطمئنا لذت می برید)


(تعظیم) واااااقعا ممنونم. منزوی بودن و ای جی فیکری رو خونده بودم...ولی اون یکیا به لیستم اضافه شدن...
خیلی ممنون:)
آرزو ﴿ッ﴾

اون موقع لیستت برام باز نمی‌شد، ولی الآن امتحان کردم و باز شد. اون کتاب اولت رو که از یوکو اوگاواست هم من زیاد دوست داشتم، مخصوصا چون ریاضی هم قاطی‌ش بود :))

اوه آره...اون کتاب از معدود کتابای ژاپنی بود که طاقچه داره(به جز چند تا موراکامی) و نویسندشم آدم خیلی جذابیه @_@
سُولْوِیْگ 🌌

چالشی بود بس خفن و جالب. ان شاء الله منم به زودی می نویسمش. =)

(آه خوشحالی) واقعا خوب بود...منتظرم مال تو هم بخونم...

پ.ن:چقدر این جمله رو به همه گفتم :| داره تکراری میشه
Violet JArron

نه بوک پیج جای این کارا نیست.

خودمم وبلاگ دارم که. ولی اگه خواستم بنویسم میذارم توی وبمون.

پاکش نکنی یه وقت! هرچی راه های ارتباطمون بیشتر باشه بهتره

آره حیفه...قالبشو دوست میدارم...بعد جای کسی رو که تنگ نکرده
سرکار علیه

هنر ظریف رهایی از دغدغه ها.. کتاب کارآمدیه و چون جالب نوشته - حداقل برا من- مجازی بودنش زیاد به چشم نمیاد. گرچه خودم دوست داشتم کتابشو داشته باشم :)

ممنون...به لیستم اضافه شد:)
❣️Ailin Senpai❣️

*برداشتن دستمال*

یه هرزصد شبیه این برای کتابم بزار ب نظرم! خوب میشه>--<

D:
قبلا گذاشتم. اینجا کتاباییه که از طاقچه بی نهایت میخوندم و معرفی می کردم...اگه دوباره گرفتم هم حتما دوباره میرم سراغش
Maglonya ~♡

با اعتیاد و این داستان کاری ندارم... ولی این که خودتو به چالش بکشی خیلی عالیه((=

اگه به لطف هرزصد نبود، فکر نمیکنم حالا حالا ها سراغ این انیمه ها میرفتم و خیلی خوشحالم از اینکه دعوت شدم!*-*

 

 

 

+وای وای روزی یدونه پست گذاشتن و مواجه شدن با موجی از نظرات رو به شدت درک میکنم XD

خیلی حس باحالی داره D"=

واقعا خیلی بد بود برای من که اینهمه انیمه خوب چیبلی رو ندیده بودم...الان احساس سبکی میکنم از دیدنشون.


+باحال اونم چه باحال @_@
من با نقطه چینی تمام تا لحظه آخر جواب نظرا رو نمی دادم (خجالت کشیدن)
nobody ..

خیلیی چالش قشنگی بود و منم کلی انیمه به لیستم اضافه شد*ــــ*

+ به به چه لیستی:)) کتاب دزد:))

+ پیشنهادای من: با کفش های دیگران راه برو، کوچک اندازه فیل، بادبادک باز، کودک باتلاق هم قشنگ بود ولی اولشو بخون ببین دوستش داری یا نه*-* الانم دارم اعترافات هولناک لاکپشت مرده رو می خونم و وای... خیلی قشنگه. ولی اگه پایانش هم قشنگ بود می گم بهت. :دی

هوم هوم :))

++ممنون ممنون. همشون کتابای جدیدن...و اسماشونم خیلی وسوسه کنندن *_*
Violet JArron

خوندم داستانتو. واست نظر هم گذاشتم. ولی فکر کنم چون آبشار یخ رو.نخوندم باعث شد گیج بشم.

 

پ.ن:کد گیاس داره تموم میشه. هر وقت کاملا دیدمش، سر فرصت یه نقد خوب میذارم توی وبلاگمون که بیشتر ترغیب بشی ببینیش.

اگه پای کنکور در میون نبود کلی چیز می نوشتم و وب خودم رو هم راه می نداختم. وای که چقدر دوست دارم وبلاگ بنویسم):

شاید تونستم یه کاری کنم...(خنده ی شرورانه پشت سر والدین)

پ.ن:وای حتما جدی بهش فکر کن...وبلاگ نویسی خیلی چیزا یاد آدم میده اصلا...


چوی زینب دمدمی

یه چنتا کتاب دیگخ هم هستن دوست دارم توهم بخونیشون نظرتو بگی راجبشون.
ببین کتاباتوخوندی بازم گریزی به کتاب میذاری دیگه خب؟؟؟(لوس شدن وانیمه ای نگاه کردن😂خخخخ)
من الان یه پست معرفی ازکتابایی که تازگی توطاقچه خوندم گذاشتم شاید بهت کمک کنه^^

وای خوندمش...خیلیم ازش لذت بردم..اصلا حس و حال خیلی خوبی داشت این همه کتاب و نظرا رو خوندن...
فقط نظر میخوام بذارم یه پنجره باز میشه که ثبت پیام تبلیغاتی ممکن نیست. نمیدونم...برات میاد نظرم یانه. اگه نه...همینجا میفرستمش برای محکم کاری.


چقدر من از کارآگاه a خوشم میاد.
توی پستات که دربارش میخونم، میبینم یه چیزیه مثل هلن من، فقط خودت خلقش کردی و باهات همراهه، نه برعکست. وقتی گفتی«حس خوبی دارم‌.تصورمی کنم نشستم توی کتابفروشی ساکت وآروم خودم ودارم کتاب می خونم‌.» دقیقا همون حس من رو توصیف می کرد وقتی از طاقچه بی نهایت کتاب میخوندم...
چوی زینب دمدمی

ببین بلاگفا آدرس بیان رو قبول نمی کنه.اگه بخوای کامنتت ثبت بشه نباید آدرس وبتو بزنی😂

وای!کارآگاهaهم شمارودوست داره*----*

کارآگاهaیه جورایی ورژن خشبخت ترمنه با اندکی تغییرات😀😁مثلا بجای درونگرابودن برونگراست،سنش خیلی بیشتر ازمنه و و و😂

ممنون*___*

اه یادم ررفته بود....
همون رقابت قدیمی بلاگفا ورسز بیان :/


دوستش دارم *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan