تصاویری از انیمه «بهار مانند شیر می‌‌آید»

  • ۱۲:۰۰

و بالاخره....

اسکرین شات هام از مارس همانند شیر.

یکی از جذابیت های مارس همانند شیر و طراحیش، رنگ آمیزیشه. یعنی رنگ هایی که استفاده می شد تو یه فریم خیلی به هم میومدن. مثلا... یه شخصیتی عصبانی میشد؟ یهو همه جا، آسمونو و چهره و در و دیوار قرمز میشد. ناامیدی؟ آبی تیره. گم شدگی؟ سیاه و سفید. تقریبا مثل قسمت 82 ناروتو شیپودن و رنگ آمیزیش. طوریکه هر فریم یه اثر هنری بود.

کلا استودیو این انیمه رو خیلی خوب در آورده. هم وفادار به مانگا، هم طراحی بیست، هم موسیقی بیست. هیچی کم نذاشته.

 

خب، پیش به سوی ادامه مطلب و عکس ها. مطمئنم خیلی از این عکسها راهشون رو به والپیپر لپتاپ و گوشی ها پیدا می کنن *^

الان میگید چرا همش از در و دیوار و ماه و آسمون گرفتی... و باید بگم که.. چون قشنگ بودن!! شخصیتا رو اگه میخواید... انیمه لیست از اون طرفه ^_^

 

 

Violet J Aron ❀

اولیه و دو تای اخری خیلییییییی قشنگ بودن!!!

وای هدر رو برم!! بازم از همین انیمه اس؟:))


رفتم انیمه لیست. اینه؟

https://anime-list5.site/anime/4320

آرره! تازه هدر اونیکی وبلاگم نیز از همینه...
تازه بعضی خوبا رو نذاشتم که بعدا بتونم به عنوان هدر خودم استفادشون کنم :دی

بلی همینست.
Lee. NarXeS(:

چه صحنه های جذابی :")))

+

ژانر انیمه چیه؟

بله خیلی!!

تو مای انیمه لیست زندگی روزانه است و سینن، ولی به نظرم باید شونن می بود بیشتر. شونن اجتماعی...
جه ترکیب عجیبی *_*
آرتـــمیس -

واجب شد برم ببینم انیمه رو @_@

چرا اینا انقدر خوشگلن!! یادم باشه یکیشو بعدا بذارم رو هدرم D: 


پ.ن : چند روز پیش روز اوتاکو ها بود دیگه ؟D: تبریک!^_^

(خنده شیطانی) میدونستم این یکی پست تیرخلاص رو میزنه...

تازه بهترینا رو برای هدرای آینده خودم نگه داشتم ^_*

پ.ن:آره...از دستش دادم :/ ولی مرسی!! :)))) تبریک بک!
(#اوتاکوی تازه کار هم اوتاکو است.)
هانی هستم

چقد فضای قشنگی :)

 

+به نظرم یه "راهنمای تماشای انیمه برای مبتدی‌ها" برای ما برید :دی

خیلی. خیلی زیباست. انقدر که چند اپیزود اول آدم سرگیجه میگیره. شاید به خاطر متفاوت بودنشه...

+اتفاقا رفتم! اینجا و اینجا:انیمه شناسی 101 D:
فقط چون خیلی وقت پیش نوشتمش خیلی ناشیانه و پر اشتباهه...
هانی هستم

مرسییی. بریم بخونیم پس. 

:)
Stella =]

چه خوشگلن *-*

هدر رو عوض کردی ؟ D:

چشمات خوشگل میبینن *_^
آوره!
یاسمن گلی:)

عالی ❤️

تشکر از شما :))
Maglonya ~♡

چه قشنگ بودن((":

 

یه جورایی منو یا Mekakocity acters انداخت... البته گرافیک این قشنگ تر بود <:

الان رفتم عکساشو دیدم... بانمکه *_* دلم خواست ببینمش...
من خودم میگم شبیه Sing Yesterday for me هست. یه انیمه ای بود که بهار پارسال اومد... شایدم امسال. تمشونم تقریبا شبیه هم بود.
سُولْوِیْگ 🌻

آخریه رو!!!

این دیگه تیر خلاص بود، برم دانلودش کنم...

راستی، نگفتم بهت که هدر چه قدررر قشنگ شده! از قبلی خیلی بهتره به نظرم.

یوهوهو!
البته همینطور الکی نمیشه ها... فقط برید نگاه کنید! یه پستی، یادداشتی، چیزیم بنویسید حالا... بد نیست. D:

ممنان!
خودمم خیلی دوستش دارم!! تنها چیزی که تو وبلاگ اذیتم میکرد(به جز فونت:|) هدرم بود. خیلی مصنوعی به نظر میومد...
ولی این خوبه.
Magi ˙·٠

چقدر خوشحال میشم اوتاکو های جدید میبینم...

مرسی از آرتمیس که منو دعوت کرد به وبت!

اولین نظرم مبارک ~

 

چقد نازن شاتات

منظره های محشری داره... ترغیب شدم برم دانلودش کنم!

وای من هم! هر روز دارم اوتاکوهای بیشتری در بیان پیدا میکنم... 
هاجیمه ماشته :))


بله واقعا. هر صحنه این انیمه...یکی از یکی دلرباترن!
Ame no aoi sora

اولی، نهمی، یازدهمی، دوازدهمی و همه شون قشنگن

اسم انیمه شو قبلا شنیدم ولی انگار حتما باید ببینمش *-*

"و همشون" 
دقیقا و همشون :))))))
حتما ببین آمه چان! ضرر نمیکنی.
Ame no aoi sora

خیلی قشنگه گرافیکش من اون عکس یازدهمی رو به مامانم نشون دادم کلی قوربون صدقه ش رفت :)

 

واو پس میبینم! دلم یه چیز خیلی قشنگ میخواد دیروز نسیمی از فردا رو تموم کردم کلا دو روز طول کشید همه شو ببینم، عاشق گرافیک و اون بخش دریاش بودم، از بحث عاشقانه ش بگذریم اون خیلی قابل توجه نبود ولی خلاصه خیلی وقت بود انقدر یه انیمه قشنگ نیافته بودم، حالا که تموم شده دوباره به همون بی هدفی نبود انیمه برگشتم -_-

قبلا اسمش اون نسیمی از فردا رو شنیده بودم ولی اصلا فکر نمی کردم اینجوری باشه فکر میکردم هرگز نبینمش! کلا من این جوریم راجع به یه چیزی اینطوری جبه میگیرم که نمیبینمش یا نمیخونمش ولی بعدا که میبینم کلی با چیزی که من فکر میکردم فرق داره عاشقش میشیم *-*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
~ اینجا صداها معنا دارند ~

,I turn off the lights to see
All the colors in the shadow

×××
,It's all about the legend
,the stories
the adventure

×××
پیوندهای روزانه و منوی بالای وبلاگ را دریابید.
Designed By Erfan Powered by Bayan